bouwverslag wiesel.

het is een schuurblokje dus hij moet wel makkelijk vast te houden zijn natuurlijk. ongeveer 5cm bij 10cm schuuroppervlak ofso. en dan ook 5 tot 10 cm hoog denk ik? belangrijk is vooral dat de schuurkant vlak/recht is.

Ik zal is morgen is kijken wat voor blokjes en schuurpapiertjes ik heb liggen.

Moet nog voor mijn vader zijn verjaardag naar de brico, dus ga daar ook is kijken of ze daar spuitplamuur hebben. En dan voor na het lamineren de onvolkomenheden weg te plamuren zou ik dit kunnen gebruiken? Heb ik namelijk nog liggen Polyfilla - Superfijne Plamuur het plamuur mes op die 2de foto van de link heb ik ook maar die zal niet flexibel genoeg zijn denk ik.

Je zou ook een plamuur rubber kunnen gebruiken, ia en stukje rubber die mooi meevormt met de oppervlakte. ..
Heb dat gebruik op mijn springer tugje....
Werkt perfect. ... Alleen wel iets lastiger te vinden, giet in enschede heeft de decokay het.... Verder geen enkele bouwmarkt. ..

EDIT: met die plamuur moet het kunnen

Dan zul je een stuk rubber moeten hebben dat sterk genoeg is om niet in te deuken maar ook niet te slap. ..
Is er in jouw stad/ dorp geen verfwinkel?
Deze zouden dat vast wel hebben, anders kan het ook prima met een plamuurmes. ...

Ja, op de weg van school naar huis is er een Colora, ik zal maandag is kijken, als die open is. Anders kan ik moeilijk kijken he :p

Ben vandaag naar de brico geweest, heb een schuurpapiertjes 100 gekocht en een messing buis, buiten diameter 4mm en binnen diameter 3,5mm.

Heb al een klein beetje geschuurd, morgen ga ik verder. (Veel huiswerk:()

Een gewone esc heeft een bec oftewel hij laat 5v door het dunne rode draadje maar de ontvanger, en opto doet doet dit niet, en moet je dus een losse bec of ontvanger accu gebruiken....

Ik zou persoonlijk wel een esc met genoeg amperes gebruiken, in een boot heeft een motor best hoge stromen te verduren tijdens wegvaren vanaf 0 (stilstand)

Mijn 60A regelaar wordt er nog niet eens lauw bij, maar deze kost dan ook zo'n 70 euro nieuw.. maar 30A lijkt mij wel wat laag. Beter jeem je een esc van 40A of meer maar het liefst boven de 60A.

Daarom ook dat de ESC's met opto goedkoper zijn dan die anderen.
Ik zal is kijken voor een ESC van 60A

Ik heb ook wat verf gekocht: wit, groen, rood, oranje. Dit allemaal in hoogglans, dan heb ik een glanzend bootje :p

Edit: misschien deze ESC: Hobby King 60A ESC 4A UBEC (EU warehouse) SBEC: 5.5v / 4A

Laatst bewerkt:
Heb deze avond wat geschuurd. Wat een k*t klusje zeg!
Heb op sommige plekken te ver geschuurd, waar door er gaten in zijn gekomen:mad: kan ik dit misschien verhelpen met een stukje balsa op te plakken en dan mooi schuren? Of moet ik het plamuren? Wat waarschijnlijk makkelijker zal zijn.

Het zijn niet zo een grote gaten, behalve een die is over de breedte van de neus spant. De andere 2 zijn kleine gaatjes die op een spant terecht komen.

Maak er even een foto van, waarschijnlijk kun je de kleine gaten makkelijk opvullen met een stukje hout....
Echt grote gaten zijn lastig....
Je kunt daar misschien een nieuw plankje in zetten, het oude eruit halen wel netjes natuurlijk.

imagempz1e.jpg

image1dksm.jpg

imagespjkq.jpg

Hier kun je de gaten duidelijk zien, ik moet nu slapen.

Back