Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lukt het om nog een beetje bolling in de nieuwe plaat te zetten, of komt dat met inbrengen van de spantjes? Gr. Klaas.
Dank je Roelof,Mooi Bert. Ik zie dat het gelukkig goed gaat komen met de oude dame.
Hallo Bert,
Al vanaf je brand in de machinekamer lees ik je verslag. Het is niet alleen knap een scheepje te bouwen of restaureren, een schadereparatie is nog veel knapper! Mooi om te zien dat ze er weer van opknapt. Met nog een beetje geduld zie je er strakjes niets meer van.
Succes met de verdere reaparatie.
Dennis
Hoi Dennis,Hallo Bert,
Je werkzaamheden zien er netjes uit!
Is het lichtinval of komen je spanten door de huid heen. Het lijkt op de foto wel of de huid is ingezakt, echter zal het in werkelijkheid wel glad zijn?!
Succes verder en groet,
Dennis
Hoi Dennis,
Bedankt voor het compliment. Ik neem aan dat je foto 3 en 4 bedoelt en ja dat klopt wel een beetje.
Verder naar onder is hij door de warmte ook licht ingevallen en net zoals op foto 5 een beetje tussen de spanten gezakt.
Hier is echter weinig van te zien maar misschien probeer ik het met plamuur nog iets verder weg te werken.
Als je foto 5 - dus de laatste foto - bedoelt? dat is dus de kant waar weliswaar geen gat in gebrand is maar wel flink gesmolten is en zoals bij de foto staat, ook nog volledig aangepakt moet worden.