Brandstof motoren

Mijn verzameling

In de wiskunde is de lege verzameling de verzameling zonder elementen. Aangezien een verzameling wordt gekarakteriseerd door zijn elementen, en twee verzamelingen dan en slechts dan precies aan elkaar gelijk zijn, wanneer beide precies dezelfde elementen bevatten, bestaat er maar één unieke lege verzameling.

Waarschijnlijk moet @Bert Zeilstra nog uitzoeken hoe foto’s te plaatsen en/of te linken. ;)
Komt vast goed.

Kijk nou.....
IMG-20200513-WA0010.jpeg IMG-20200513-WA0012.jpeg IMG-20200513-WA0014.jpeg IMG-20200513-WA0016.jpeg
Dat is gaaf...
Bochtje bij de carb ontbreeky en de sproeier is krom....verder weinig gelopen....

Het originele dempertje ontbreekt ook... Normaal zit er een slangetje tussen de uitlaatdemper en de cylinderkop, volgens mij voor de bovensmering.

Onderstaande van een clubgenoot gekregen.
Ook erg leuk.
Wist niet dat er gloeipug versies van waren maar blijkbaar toch.
Een Ohlsson and Rice 29 glow.
View media item 247503View media item 247504View media item 247505Alleen nog op zoek gaan naar een proeier huis en naald.
Dan kan ik hem eens laten draaien.

Jan

En vandaag eindelijk er aan toe gekomen om deze Ohlsson and Rice .29 glow eens te laten draaien.
Eigenlijk zonder problemen.
En toch zo'n 70 jaar oud....
Wel oorkappen op ivm het lawaai:D
View media item 251441
Jan

Als ik het schatten moet waren die dingen ergens rond 2000 mischien 2005, die kant uit geïntroduceerd.
Net voor de opkomst van de brushless motoren.
Ben niet helemaal zeker, maar het blad Kwiklink was er in elk geval toen nog.
Wat ik me er van herinner, konden ze van asfalt redelijk op de motor loskomen, maar op gras ging nauwelijks of niet. (uitsluitend van lezen en horen zeggen, ik heb die dingen nooit zelf in het echie gezien, maar heb er altijd eentje willen hebben).
PS: zo te horen loopt hij nog heel erg netjes ook...

Ik ben een beetje ruimte aan het maken in de hangaar ,

Wie kan ik hier blij mee maken, prijs komen we wel uit . Cox .15
IMG_2465.JPG

testor 0,8 cc

Bijlagen

• IMG_2457.JPG
    IMG_2457.JPG
    431 KB · Weergaven: 124
  • Like
Reactions: jef
Back