bruder man rally truck

De snelheid is nu vele male beter , ik kan hem nog wat sneller laten lopen maar vind dit veiliger , hij word anders slecht onder controle te houden en de vertanding blijft nu langer heel.

Het stuiteren ontstaat door de vooras constructie deze is star en zal ten alle tijden als hij flink op snelheid is gaan stuiteren.

Zal me in het voorjaar richten op een passende trailer te maken waar hij op kan staan wat weer past achter de tamiya truck's die ik heb.

Grt Ivar

De site waar ik het idee vond van de elektro motor

Reparatur und Umbau Dickie RC Unimog U300 Winterdienst

Er word simpel uitgelegd wat er voor nodig is om een dickie unimog om te bouwen.

En Markioo ,

die filmpjes en deze bouw waren mij bekent vind het mooi maar te groot , wil met de toekomst nog 1 dickie om bouwen maar dan gaan we eerst weer achter een dickie unimog aan , we hebben geduld en het moet ja moet ook weer budget bouw worden .

grt Ivar

laatst van iemand gehoord die had ergens gezien een traxxas slash chassis met een grote speelgoedtruck cabine erop als dakar service truck
het was geen bruder cabine
nou heb ik wel ergens op ebay een grote mercedes atego cabine gezien maar die adv is verlopen en kan niet meer vinden en op mercedes site staan wel van die loopautootjes voor hele kleine kinderen maar weet er niet de maat van
maar die loopauto trucks heb je van bijna alle merken trucks waar kids op zitten met een stuurtje soort skeltertje
van traxxas is wel net de hummer van roby gordon uit zag ik
waarom nou niet de new mini cooper dakar uitvoering grrrrrr
kan je wel weer zelf maken van de 1:6 rc mini en die op slash onderstel maken maar een dakar truck tja
die rc dakar truck op mp beetje speelgoed achtig en duur

Back