Brushless 1/8 HPI Savage

@ Rickyyy, de iets wat uitgebreidere laders (mijn Hyperion kan het in ieder geval) kunnen de weerstand van de pack uitlezen. Hoe meer weerstand hoe slechter de conditie van de pack (of foutieve soldeer punten).

45.000 rpm / 1580kv / 3.7v = 7.7S
Met 6S zit je op 1580kv * 6S * 3.7v = 35.076rpm, dat is meer dan voldoende ;)

oke snap ik. Ga woensdag op m`n werk eens de handleiding printen van m`n nieuwe Icharger 208. Kijken of ik daar ook de weerstand van het pack mee kan uitlezen.

EDIT: Zit net even te denken om de tandwielverhouding aan te passen. Aangezien ik het motortandwiel nog maar 1 tandje van vergroten wilde ik een kleinere spur. Zie ik alleen dat 44T het kleinste is bij HPI. Nu zag ik ook wel een 43T staan, welke niet meer gemaakt gaat worden door HPI, maar heb ik wel op Ebay gevonden. Zijn er nog andere leveranciers met spur`s voor de Savage?

Laatst bewerkt:
Is bij jullie het chrome van de orginele Savage velgen ook zo slecht?
Ik maak altijd naar het rijden me auto weer netjes schoon ,en als ik met de compressor iets over de wielen heen blaas vliegt me het chroom om de oren:rolleyes:

Heb je ook de snelheid kunnen aflezen?

Benodigdheden:

cimg0792.jpg

Plaats een silvere dot op je spurgear zo ver moegelijk bovenin (zwarte dot op zilvere spur).

cimg0791q.jpg

Glue vervolgens de sensor aan je spur cover met de sensor wijzend naar je pur (en dot uiteindelijk).

cimg0798y.jpg

Als het goed is krijg je dit als resultaat:

cimg0799.jpg

Mount vervolgens alles terug op zijn plek en sluit de RPM sensor aan op je ontvanger.

cimg0803j.jpg

En dan hier het resultaat in actie :).

Ik weet dat er betere oplossingen zijn, maar dit is de mijne geweest welke tzt misschien nog wel verbeterd word.[/QUOTE]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat werkt ook, maar nog niet zoals het hoort. Ik vermoed door te weinig licht inval op de sensor. Ik krijg vaak telemetry not connected te zien.... Iemand een idee?

Ja staat een stukje terug. Maar is nog niet leverbaar.
Ga hem zeker bestellen

Ik ben ook aan het zoeken naar een set nieuwe wielen, het chrome van de orginele laat allemaal los

Wat ik heb betaald:

Proline Masher Maxx op offset velgen (lichtelijk gebruikt) : 27eu incl. verzenden
Proline BadLands op offset velgen (lichtelijk gebruikt) : 35 euro incl. verzenden
Proline BowTie 4 serie met velgen (nieuw) : 40 euro incl. verzenden
VP Pro Turbo Trax op velgen (gebruikt) : 22 euro incl. verzenden
Losi XXXT op velgen (gebruikt) : 22 euro incl. verzenden
Proline CrimeFighthers (lichtelijk gebruikt) : 21 euro incl. verzenden
AKA City Blocks (goed gebruikt) : 9 euro incl. verzenden
Proline BowTie buggy (lichtelijke gebruikt) : 8.50 euro incl. verzenden
Schumacher Mini Pin buggy (zgan) : 8.50 euro incl. verzenden
Proline BowTies tryggt (50%) : 13 euro incl. verzenden
JConcepts ?? (80% over) : 13 euro incl. verzenden
HPI Terra Pins (gebruikt) : 21 euro incl. verzenden
SOFT COMP JOLLY 1/8th RALLY X BUGGYWHEELS & TYRES (zgan) : 12 euro incl. verzenden
MEDIAL PRO RAPTOR 1/8th RALLY X BUGGYWHEELS & TYRES (zgan) : 12 euro incl. verzenden
PROLINE STEPPINS 9024 1/8th RALLY X BUGGYWHEELS & TYRES (zgan) : 12 euro incl. verzenden
GRP GANDINI GRIP II 1/8th RALLY X BUGGYWHEELS & TYRES (zgan) : 12 euro incl. verzenden
SCHUMACHER MINIPINS 1/8th RALLY X BUGGYWHEELS & TYRES (zgan) : 12 euro incl. verzenden
PROLINE MED 1/8th RALLY X BUGGY TYRE INSERTS (zgan) : 12 euro incl. verzenden

Vanmiddag maar even nieuwe Dishwielen + bandjes wezen halen bij de LHS, en gelijk maar erop gelijmd. Aangezien het de eerste x was was ik "letterlijk" bijna een met de band. Mn vinger zat tot 2x toe bijna echt vastgelijmd op de band haha! Wat een grap was dat.

20101012184836.jpg

20101012184922.jpg

20101012184943.jpg

20101012185006.jpg

Moet zeggen, ik vind het resultaat wel vet geworden :p

Ja zeker met gele wielen gaat de handling enorm vooruit:D
Ik had ook geel genomen, kap is al zwart . Wintertijd ,, kun je hem iets langer zien

Back