mag je in de ontvanger van de flux ook een hump-pack steken? om beter te kunnen sturen.
mag dit of zou ik dat beter niet doen?
mag dit of zou ik dat beter niet doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat je een paar batterijen rechtstreeks verbind met de ontvanger.
zo een pakketje dat je in een nitro auto steekt.
@Pieter
Gewoon een mini koelkastje met een blikje bier![]()
Ja maar waarom zou je dan beter kunnen sturen?
Misschien omdat je meer druk op je voorwielen hebt?
@Pieter
Gewoon een mini koelkastje met een blikje bier![]()
Nee niet meer druk , meer power voor de servo('s) .
De bec van de MMM levert niet heel veel stroom waardoor je servo niet optimaal presteert.
Werken met een los humppackje kan wel maar vergeet dan niet de + uit de ontvangerstekker te halen en af te schermen :!:
Volgens mij als je meer druk op de voorwielen hebt dan kun je wel beter sturen, meer druk op de achterwielen is groter acceleratie vermogen.
Overigens was het geen serieus bedoelde opmerking.
En dat de bec van MMM niet heel veel stroom levert weet ik, maar volgens mij heeft een servo ook niet echt heel veel stroom nodig als ik kijk naar hoe ontzettend dik die draadjes wel niet zijn. CC heeft echt wel nagedacht over hoeveel stroom een 1/8 servo trekt en gezorgd dat de MMM genoeg levert.
Misschien dat als je ook nog een servo neemt voor het remmen in bv. een truggy dat de MMM bec wat aan de krappe kant is. Maar ik heb nog nooit mensen horen klagen over het feit dat de interne bec niet goed genoeg zou zijn voor een stuur servo...
Ja, dat klopt inderdaad. Maar het was ook alleen maar om aan te tonen dat de MMM genoeg levert om een sterke servo aan te sturen.@ Pir3lly:
Dan heb je het ook wel over een betere servo als er standaard inzit , de JR kun je daarmee niet vergelijken :!: Die JR levert een 25 kilo:?: , dat is denk ik pakweg het dubbele van de standaard waarbij de JR ook beter/zuiniger om zal gaan met de stroom.