Brushless 1/8 HPI Savage

Gewoon een stukje krimpkous nemen ;)

Voor de grote connectors heb je geen plastic houders.

Wel zorgen dat je aan elke kant 1 mannetje en 1 vrouwtje gebruikt.

Ben je niet bang dat hij helemaal wegroest? Alle assen, lagers en tandwielen zijn tenslotte van staal.

Komtie nog een beetje vooruit op de sneeuw?

Filmpje komt later ;)

Heb de auto even snel van sneeuw ontdaan met een kwast en een fohn, daarna voor de verwarming gelegd.

Ben je niet bang dat hij helemaal wegroest? Alle assen, lagers en tandwielen zijn tenslotte van staal.

Komtie nog een beetje vooruit op de sneeuw?

Voor een as weggeroest is zal hij vast wel versleten zijn... zelfde geld voor tandwielen... of je moet de auto al roestend een paar jaar wegzetten.

voor de lagers is het inderdaad niet echt heel goed maar ze moeten er op zich wel tegen kunnen!

Ik zou wel oppassen met op de weg rijden waar gestrooid is... Water kan niet echt heel veel kwaad maar zout water daarin tegen..

:D Hier ook niet, lekker driften met de rc en 1:1 auto, haha.

Overigens..

@Lex

Ik zou het niet gaan proberen, je zal niet de eerste zijn die ledematen kwijt raakt door het zelf maken van vuurwerk. Via via had ik zelfs gehoord dat iemand zijn hoofd kwijt geraakt was door illegaal vuurwerk... geen idee of het waar is maar het zou me niet verbazen als het mogelijk is.

:D Hier ook niet, lekker driften met de rc en 1:1 auto, haha.

Overigens..

@Lex

Ik zou het niet gaan proberen, je zal niet de eerste zijn die ledematen kwijt raakt door het zelf maken van vuurwerk. Via via had ik zelfs gehoord dat iemand zijn hoofd kwijt geraakt was door illegaal vuurwerk... geen idee of het waar is maar het zou me niet verbazen als het mogelijk is.

Mag niet! :o

Ik ga btw ook zelf vuurwerk maken, omdat echt vuurwerk mij te duur is dit jaar :mrgreen: (Deze hobby maakt me gewoon arm...) Maar, dat zal wel niet veel voorstellen omdat ik A geen zin heb mijn handen te verbranden en B omdat ik er geen fuck van kan en alleen dingen met lucifers weet :mrgreen:

Er mag zo veel niet... Als je maar lol hebt zonder dat het ten koste gaat van andere :mrgreen:

Zelfs met lucifers kun je een bom maken als je er maar genoeg van hebt en wat extra ingrediënten.. denk ik..

Heb net even de flux weer uitgelaten.. de truggy kwam niet heel lekker vooruit in de sneeuw omdat die vrij laag ligt maar de flux gaat als een speer. Had overigens geen aanpassingen gedaan om hem meer sneeuwproof te maken want de "anti statische filter hoes" bood genoeg bescherming voor de esc.

Damn, in het eerste filmpje zal die wat gewogen hebben zeg :o.

Maar jij hebt je ESC met liquid tape gewaterprooft of wat ?

haha ik denk dat er zon 2kilo sneeuw in zat :mrgreen:

Mn esc zit/zat volledig in silicone maar de 2de run heeft hij het zomaar begeven ondanks het feit dat er bijna geen sneeuw in de wagen zat enkel wat op de koelingsfan... echt fucked up!
Die esc's zijn toch miserie zu, wie koopt er nu een monstertruck om constant in het droge te zitten rijden en met een plastiek zak rond :rolleyes: wel een goed idee zu maar ik dacht dat mn silicone toch beter ging zijn, zelfs het aan/uit schakelaartje was volledig behandeld met silicone...
Komt er nooit es een volledig waterdichte esc op de markt voor monstertrucks want ik heb eigenlijk nietveel zin om terug zon mamba monster te kopen...?!?

een les voor iedereen die in de sneeuw/plassen wil rijden met zn flux:
--> silicone of liquidtape helpen dus NIET tegen water/sneeuw,....!!! gebruik dus altijd extra bescherming! een lesje die ik nu wel geleerd heb! :???:

haha ik denk dat er zon 2kilo sneeuw in zat :mrgreen:

Mn esc zit/zat volledig in silicone maar de 2de run heeft hij het zomaar begeven ondanks het feit dat er bijna geen sneeuw in de wagen zat enkel wat op de koelingsfan... echt fucked up!
Die esc's zijn toch miserie zu, wie koopt er nu een monstertruck om constant in het droge te zitten rijden en met een plastiek zak rond :rolleyes: wel een goed idee zu maar ik dacht dat mn silicone toch beter ging zijn, zelfs het aan/uit schakelaartje was volledig behandeld met silicone...
Komt er nooit es een volledig waterdichte esc op de markt voor monstertrucks want ik heb eigenlijk nietveel zin om terug zon mamba monster te kopen...?!?

een les voor iedereen die in de sneeuw/plassen wil rijden met zn flux:
--> silicone of liquidtape helpen dus NIET tegen water/sneeuw,....!!! gebruik dus altijd extra bescherming! een lesje die ik nu wel geleerd heb! :???:

Nee, jij hebt geleerd dat je het volgende keer beter moet aanbrengen :mrgreen:

ook niet slim eh pieter :rolleyes:
als je weet dat je esc kapot kan gaan van de natte die goed boven de 100euro kost
ga je dat toch niet gaan uit testen
nouja, het is wel een goede les voor je :D

Back