savage .26 picco
Forum veteraan
Voor de flux zou ik naar minimaal 4mm kijken , groter is altijd beter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij HK vind ik alleen deze
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Polymax 5.5mm Gold Connectors 10 pairs (20pc) $11.73)
en deze
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HXT 6mm Sprung Gold Connectors (10pair/20pc) $5.99)
maar zo te zien zit het plastic kapje er niet bij. Waar haal ik die vandaan?![]()
Ben je niet bang dat hij helemaal wegroest? Alle assen, lagers en tandwielen zijn tenslotte van staal.
Komtie nog een beetje vooruit op de sneeuw?
Slim daar had ik al niet meer aan gedacht. Ach ja zoals je in mijn filmpje ziet was er nog niet gestrooidIk zou wel oppassen met op de weg rijden waar gestrooid is... Water kan niet echt heel veel kwaad maar zout water daarin tegen..
Hier ook niet, lekker driften met de rc en 1:1 auto, haha.
Overigens..
@Lex
Ik zou het niet gaan proberen, je zal niet de eerste zijn die ledematen kwijt raakt door het zelf maken van vuurwerk. Via via had ik zelfs gehoord dat iemand zijn hoofd kwijt geraakt was door illegaal vuurwerk... geen idee of het waar is maar het zou me niet verbazen als het mogelijk is.
haha ik denk dat er zon 2kilo sneeuw in zat
Mn esc zit/zat volledig in silicone maar de 2de run heeft hij het zomaar begeven ondanks het feit dat er bijna geen sneeuw in de wagen zat enkel wat op de koelingsfan... echt fucked up!
Die esc's zijn toch miserie zu, wie koopt er nu een monstertruck om constant in het droge te zitten rijden en met een plastiek zak rondwel een goed idee zu maar ik dacht dat mn silicone toch beter ging zijn, zelfs het aan/uit schakelaartje was volledig behandeld met silicone...
Komt er nooit es een volledig waterdichte esc op de markt voor monstertrucks want ik heb eigenlijk nietveel zin om terug zon mamba monster te kopen...?!?
een les voor iedereen die in de sneeuw/plassen wil rijden met zn flux:
--> silicone of liquidtape helpen dus NIET tegen water/sneeuw,....!!! gebruik dus altijd extra bescherming! een lesje die ik nu wel geleerd heb! :???: