Brushless 1/8 HPI Savage

Je hebt er dan wel 2 nodig he, dus $27.
Eens even denken of ik ook zoiets wil. Heb nu King Headz extenders, maar die passen net niet. Even dogbones opzoeken bij die shop.

EDIT: Hebben ze daar niet of wel, ik krijg ze iig niet gevonden met 'dogbones'.

had een center skid plate van rpm besteld voor de flux(dacht ik)wist niet dat deze niet bestonden kreeg dus de verkeerde maar na een half uurtje rommelen met een verf fohn past hij :p:D klein kiertje aan de achterkant maar kan iig het vuil er weer uit.
DSC00392.jpg

DSC00391.jpg

hier nog ff een foto van mijn 2e hands flux ,had hem geruild tegen mijn baja :D:D
DSC00393.jpg

dat ziet er mooi uit man hoefde je verder niets te veranderen.
Ik wilde er ook 1 hebben maar kwam er achter dat ie idd niet voor de Flux was. alleen vervormen dus????

Mijn complimenten voor deze mod. Ziet er weg strak uit. Had zelf ook een RPM skidplate gekocht maar weer verkocht toen ik zag dat hij niet paste.

Savage ziet er ook super uit, amper krassen op de kap die is dus nog niet veel of intensief gebruikt :D

hij heeft 1 keer gas gegeven toen maakte hij een backflip,toen kwam hij er achter dat dit niks voor hem was.hij wou ruilen voor een baja en ik was het gesleutel aan benzine zat.mooie deal toch:D:D

ik kan het toch niet laten :mrgreen:

ziehier de XXL Flux :cool:

--> 1st en vooral het spoor verbreed van de Flux

28mikxl_th.jpg

integy XL hub carriers en XL x wide axles.

105wql1.jpg

dan het chassis:

2aeqr0g.jpg

desertboy 17 conversie chassis van gcm

de batterijen zitten nu binnen het chassis:

207w87b.jpg

steeringpost mount:

2nai9g6.jpg

servo mount en esc mount (had wel wat moeite met mn nieuwe esc en de servo die net ietsje te klein was maar hij zit nu echt muurvast.

2s7dyjp.jpg

esc montage en ontvanger montage in progress ;)

2i74bqc.jpg

ontvanger zit netjes in mn rustler ontvanger doosje en de antenne loopt langs het chassis.

2uik9w9.jpg

de batterijen zitten dus netjes in het midden, moet wle nog es kijken voor betere straps...

zko6l0.jpg

bijna compleet....nu nog mùn XL body in fiberglassssss.....

jzxugj.jpg

en ja niet te vergeten de skidplate in wording:

2iu49yo_th.jpg

net even getest en rijd goed en stuurt ook goed moet hier en daar nog wat bijgestuurd worden maar ik ga der pas mee rijden als ik mn body heb , hopelijk begin volgende week!

Laatst bewerkt:
Dat meende ik me ook, maar het is zo goed :).

Ik heb ook naar de GCM gekeken, weet eigenlijk niet hoe duur die was maar hij leek me wel gigantisch groot worden, zo te zien is hij dat ook :D. Ben super benieuwd naar een filmpje.

In de zomer / bij beter weer moeten we echt een keer een meeting houden zodat we met zo'n alle flink kunnen bashen en raggen en elkaars materialen in het echt kunnen zien!

Ja gewoon iedereen die wil komen al zouden vooral offroaders die niet vies zijn van een sprongetje het vetst zijn!

Back