Brushless 1/8 HPI Savage

Ja gewoon iedereen die wil komen al zouden vooral offroaders die niet vies zijn van een sprongetje het vetst zijn!

Blerick is gewoon perfect daarvoor. Paar rampen neerzetten en je kunt met 100km/h lekker zacht in het zand springen :p

Ik zou dan iig aanwezig zijn, ookal heb ik geen Savage Flux

Ja gewoon iedereen die wil komen al zouden vooral offroaders die niet vies zijn van een sprongetje het vetst zijn!

denk dat ik onder de cotogorie niet vies van een sprongetje ben:D
P1070396.jpg

dit was nog met mijn baja dus met de savage kan ik helemaal los gaan :-D:-D

Blerick is gewoon perfect daarvoor. Paar rampen neerzetten en je kunt met 100km/h lekker zacht in het zand springen :p

Ik zou dan iig aanwezig zijn, ookal heb ik geen Savage Flux
Blerick heeft daar een mooi gedeelte ja, Venray (The Zenith) ook wel.

Jij mag alleen komen als je LST1.5 klaar is :cool:

vraagje ik wil mijn spectrum dx3 in de flux zetten maar hij doet raar kan alleen sturen.welke ingangen gebruik ik je hebt
aux
str=die snap ik sturen
trh
batt

Blerick heeft daar een mooi gedeelte ja, Venray (The Zenith) ook wel.

Jij mag alleen komen als je LST1.5 klaar is :cool:

Venray ben ik (nog) niet geweest. Maar Blerick lijkt me geschikt omdat:
- Zondag is daar niks te doen
- Off-road: zand, heuvels
- On-road: mooie gladde (lange) weg
- Eventueel crawlen bij die stenen in dat gat (is wel niet echt goed, denk ik)
- Big-Scale krijgt er geen problemen ivm geluidsoverlast
- Véél plaats, kun je eventueel nog een tent neer zetten met een paar tafels om aan te werken

Ja dat kut 7075 aluminium hadden die gasten niet leverbaar, zit ik dus op te wachten :nosmile:

Mijn nieuwe waterproof methode :

Enige nadeel is dat de ESC volgens mij wel warm werd, na elke minuut liet ik de wagen een paar seconden afkoelen omdat de fan draaide.

Laatst bewerkt door een moderator:
offroaders die niet vies zijn van een sprongetje het vetst zijn!

kleine sprongetjes in het begin en op het einde van de dag een groot sprongetje :cool:

we nemen miss best een tentje met reparatie materiaal mee want als er iets stuk gaat en je al na 10 minuten nietmeer kan rijden zou dat wel serieus *** zijn :mrgreen:

over mn chassis, denk dat hij nu +/- 1:6 schaal geworden is maar die XL body zal er wel netjes op passen denk ik anders koop ik een marder body ofzo.

wheelies horen nu wel tot het verleden maarja.... ik dacht ook dat de batterijen vanvoor zaten maar waar zat dan de servo en motor dus het klopt wel degelijk zu en de balans is nu echt wel heel erg netjes, ben dus echt benieuwd naar het echte rijden. Nu al een paar toertjes gedaan zoals ik al zei maar het echte werk daar wacht ik nog mee tot mn body er is :rolleyes:

gaan met die banaan!

is die locatie in nederland?

niet vergeten de mmm opnieuw te calibreren als je met een andere zender/ontvanger gaat rijden

Hoe doe je dat of waar kan ik vinden hoe ik dat doe. Heb van de week ook mijn spektrum in mijn flux gezet en vond hem niet zo hard gaan kan oo doore de grip in de sneeuw komen?

Wanneer het weer beter wordt ... wanneer zal ik het een keer over moeten hebben. Zal wel een draadje maken in het Meeting gedeelte van dit forum.

Even een vraagje, heb net mijn nieuwe 3s lipo's in mijn flux getest en na een minuut of 5 reed hij niet meer. Als ik gas geeft hoor je alles wel ratelen en de spur is gloeiend heet..maar rijden doet hij niet.

Tell me what to do :confused:

kapote difs

hoi wou even zegen dat ik vorige week mijn flux heb ontvangen. cool hoor maar nog niet zoveel gereden zonde met al dat zout . rijd nu nog even met de emax met vlx.
2323 ik denk dat jouw difs kapot zijn op 3s kan je dat verwachten gooi er gelijk even de betere in dan heb je geen last meer. martijn van rc central heeft ze altijd op vooraad niet te duur ook .:cool:

hoi wou even zegen dat ik vorige week mijn flux heb ontvangen. cool hoor maar nog niet zoveel gereden zonde met al dat zout . rijd nu nog even met de emax met vlx.
2323 ik denk dat jouw difs kapot zijn op 3s kan je dat verwachten gooi er gelijk even de betere in dan heb je geen last meer. martijn van rc central heeft ze altijd op vooraad niet te duur ook .:cool:

volgens mij was t de slipper aangezien dat moertje nogal los zat en verband rook.

Had hier ergens gelezen dat iemand het zelfde probleem had dus heb hem nu zo strak mogelijk aangedraaid.

laten we een 2e poging wagen. ;)

volgens mij was t de slipper aangezien dat moertje nogal los zat en verband rook.

Had hier ergens gelezen dat iemand het zelfde probleem had dus heb hem nu zo strak mogelijk aangedraaid.

laten we een 2e poging wagen. ;)

ik denk eerder dat je dat moertje een beetje meer moet los draaien

lol je moet vooral dat moertje NIET los draaien!!!

gewoon keihard aanspannen anders is je slipper pad in de kortste keren naar de vaantjes...
ik heb mn moertje omgedraaid zodanig je direkt met dat plastiek op je bout zit dan spant ie echt hard.

AANSPANNEN DUS ;)

Back