Nu ben ik zelf een beetje aan het stunten met de PID's..
Heb altijd met Nano-tech 4S 2200mAh 45/90C gevlogen.
De Blackout Mini is hier aardig strak op getuned.
Vanavond voor het eerst met twee nieuwe A-Spec 4S 1800mAh 65/130C gevlogen.
De Mini voelde niet lekker meer aan. Had er helaas maar twee, dus niet genoeg tijd om te finetunen. Door de nieuwe accu is het gewicht met ca. 50 gram omlaag gegaan. Is het nu logisch dat je de P op Pitch en Roll wat omhoog moet gooien? Of juist de I omhoog? Heb nog niet helemaal duidelijk of hij nu 'sluggish' is geworden, wat een te lage P inhoud, of dat hij juist de hoek niet goed meer vast kan houden.. Wat een te lage I inhoudt.
Ik probeer de logica een beetje uit te dokteren voordat ik ga tunen de volgende keer..
Als ik het zo ervaar, moet je eigenlijk altijd met dezelfde Lipo's blijven vliegen.
Heb altijd met Nano-tech 4S 2200mAh 45/90C gevlogen.
De Blackout Mini is hier aardig strak op getuned.
Vanavond voor het eerst met twee nieuwe A-Spec 4S 1800mAh 65/130C gevlogen.
De Mini voelde niet lekker meer aan. Had er helaas maar twee, dus niet genoeg tijd om te finetunen. Door de nieuwe accu is het gewicht met ca. 50 gram omlaag gegaan. Is het nu logisch dat je de P op Pitch en Roll wat omhoog moet gooien? Of juist de I omhoog? Heb nog niet helemaal duidelijk of hij nu 'sluggish' is geworden, wat een te lage P inhoud, of dat hij juist de hoek niet goed meer vast kan houden.. Wat een te lage I inhoudt.
Ik probeer de logica een beetje uit te dokteren voordat ik ga tunen de volgende keer..
Als ik het zo ervaar, moet je eigenlijk altijd met dezelfde Lipo's blijven vliegen.