Mannen ook ik heb een wens van mij zelf in vervulling laten gaan en een aantal weken terug een Inspire pro gekocht.

Sinds ik het toestel nu ruim een jaar geleden live heb mogen zien vliegen bij een Drone winkel was ik verkocht.
Durfde toen alleen niet tot de aanschaf over te gaan omdat ik vond dat er nog te veel kinderziekten in het toestel zaten.
Nu ruim een jaar later zijn die er na mijn mening voor het grootste gedeelte wel uit.
Heb de afgelopen weken een 8 tal vluchten kunnen maken en ik ben zeer onder de indruk van het toestel.
Ben er nu ook wel achter dat je niet zo maar even mooie opnamen maakt, daar komt wel wat meer bij kijken.
Wil de komende tijd vooral gebruiken om het toestel te leren kennen en de verschillende instellingen uittesten.
Nu loop ik tegen een probleempje aan waar van ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Mijn iPad heeft geen GSM internetverbinding, dus kan ik op locatie geen landkaart van de locatie downloadden.
Hoe kan ik toch een kaartje in beeld krijgen op locatie? Alvast bedankt voor de info.
met vriendelijke groeten,
Freddie