De allereerste Dji inspire 1 in nederland!

Voor een google plaatje heb je Internet nodig.
Mijn ipad mini 4 heeft ook geen Internet maar wel wifi.
Ik gebruik dus mijn telefoon als Hotspot.
Dit werkt prima.
Ik vind het toch wel veilig wanneer het homepunt op een kaart aan gegeven wordt.
Volgens mij kun je de kaart wel thuis uploaden als je weet waar je gaat vliegen.

Bedankt voor je reactie Ben.
Het laatste wil ik dus graag, de kaart thuis uploaden. De eerste keren dat ik ging vliegen ging dat ook prima, maar de laatste keren is de kaart op locatie niet meer aanwezig .

Met vriendelijke groeten,
Freddie

@SjaakZwart @BlikvanBoven @Ben Jansen.

Hij leeft nog wel. Kijk ook met regelmaat op de site. Maar van vliegen komt niets meer terecht.
Vorig jaar was 't de staar, die mij parten speelde. Maar ben intussen aan beide ogen geopereerd. Zie weer prima.

Ik wordt de laatste tijd enorm geplaagd, door m 'n rugklachten. Ben in 't verleden 4x aan een hernia geopereerd.
Daar is nu verder niets meer aan te doen. Maar verrek van de pijn in de rug.
Loop erg slecht, kom niet verder dan 200 m. En kan ook niet lang staan. Vandaar dat 't vliegen er bij in schiet.
Maar de Inspire staat nog steeds gereed. Alle updates zijn gedraaid. Dus als verbeterd gaat 'ie weer.

*
Die Hoodman van Blikkie, ziet er fantastisch uit. Dat is inderdaad de oplossing van mijn probleem.
Zonder zo 'n idiote doek om je kop.
Kun je nog wel via een sleuf in de onderste kap, bij 't screen komen? Want daar moet je af en toe wel bij.

Ik heb het opgelost door een EVF van Zacuto, op een carbon staafje te zetten.
Dat heeft een ander voordeel. Je zit niet met je hele kop, in de Hoodman, en kunt derhalve ook de
Inspire blijven volgen. Een must, als je alleen vliegt, zonder 2e man.
Heb daar destijds volgens mij al eens een foto van geplaatst.

Maak nog wel de nodige filmpjes en foto 's. Kijk maar eens onder Tjardi Tjardi op YouTube. En Sail Giethoorn.
Blijven jullie maar lekker vliegen. Ik blijf jullie volgen.

Met vriendelijke groet. Tjaart.

Jaaaaaaa, hij is er nog steeds.
Klinkt alsof we voorlopig nog niet uitgenodigd worden.
Geeft niet, wij wachten gewoon.
Wel vervelend al die klachten die het alledaagse leven zo beïnvloeden.
Ik weet een beetje hoe het is.
Leuk dat je gereageerd hebt.

@wim dat is eigelijk niet wat ik wil, wil de kaarten vooraf thuis laden en dat moet kunnen. Is ook een paar keer goed gegaan maar de laatste keren waren ze weg op de vlieglocatie.
Heb ook op een ander forum gelezen dat het verstandig is om de wifi van je iPad of telefoon uit te zetten tijdens het vliegen in verband met storing.

@Tjardi sterkte met je rug, weet helaas zelf uit ervaring wat het is.

met vriendelijke groeten,
Freddie.

Dank voor alle lieve reacties.

Als je niet meer kunt, wat je zo graag wilt, is dat echt erg vervelend.

Hoop jullie (Ben, Blik, Sjaak) - makkers van 't 1e uur, nog steeds "ooit" te treffen.

Dank voor alle lieve reacties.

Als je niet meer kunt, wat je zo graag wilt, is dat echt erg vervelend.

Hoop jullie (Ben, Blik, Sjaak) - makkers van 't 1e uur, nog steeds "ooit" te treffen.

Allereerst.... WELKOM TERUG!
Pijn is nooit leuk Tjardi. En al helemaal niet als je daardoor de kwaliteit van leven niet optimaal kunt benutten.

Vwb de meetup... Dat moet te plannen zijn. Ben as we speak weer onderweg naar Noorwegen om te vliegen vanaf de Pioneering Spirit maar eind vd week weer terug...

Gr Blikkie

@ Tjardi
Iets niet kunnen/mogen terwijl je het heel graag wilt herken ik ook. Heel vervelend! Hoop voor je dat de hernia toch spoedig zal minderen.

@Blikkie,
Ik ben ZEER benieuwd naar de beelden!

Ik heb nu problemen met de drone (nou ja, de toebehoren)
Rits van de standaard koffer is al defect; koffer al meer dan een maand weg.
Van het weekend evennde controller willen aandoen om toch even de drone te activeren....
De accu geeft geen spanning door. Via het lichtnet reageerde die wel.
Ook terug naar de winkel [emoji107]
En dat allemaal met dit fantastische vlieg weer!! [emoji35]

Aangeschaft in januari dit jaar...

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, meestal luistert een Arend niet naar het gekras van een Kraai:)

De kaarten-app van Google werd vorig jaar voorzien van een update, waarmee je kaarten gemakkelijk kunt opslaan. Je downloadt geen complete landkaarten, maar je slaat een gebied op dat je afbakent door in- en uit te zoomen. De offline kaarten kun je vervolgens raadplegen in je Google-account en blijven een maand op je toestel staan. Hierna worden ze automatisch verwijderd, zodat je niet krap in je opslagruimte komt te zitten!

20160830-DJI_0181.jpg 20160830-DJI_0183.jpg 20160830-DJI_0184.jpg 20160830-DJI_0188.jpg 20160830-DJI_0190.jpg 20160830-DJI_0191.jpg Inspire 1 pro met 45 mm Olympus Zuiko lens.

Bijlagen

• 20160830-DJI_0170.jpg
    20160830-DJI_0170.jpg
    577,1 KB · Weergaven: 161
  • 20160830-DJI_0172.jpg
    20160830-DJI_0172.jpg
    579,3 KB · Weergaven: 168
  • 20160830-DJI_0175.jpg
    20160830-DJI_0175.jpg
    570,5 KB · Weergaven: 169
Laatst bewerkt:
Back