@Blik.
Een fantastisch verhaal. 't Valt me op dat hij zegt:
Geen ND filters te gebruiken. Meen te zien dat hij in "After Effects", nadien de zaak in overeenstemming brengt.
Anders red je het niet, zoals hij zelf zegt, de zaak filmisch te krijgen. Laat ook dat schokkend rijdende autootje zien.
De camera alleen te gebruiken voor video (onvoldoende goed als fotocamera)
Hoopt derhalve op een sterke vooruitgang van de X5 (Raw)
Zijn instellingen van de X3 behoorlijk aanpast. (zie foto's)
Qua nabewerking gebeurt alles in Adobe After Effects. Dat is niet (meer) te koop. maar uitsluitend te huur.
Heb je dus altijd een nieuwe versie. Is uitsluitend in 't Engels.
Een particulier kost dit programma op jaarbasis rond de € 300.--
En ben zeer nieuwsgierig hoe lang het duurt voor dat je dit programma onder de knie hebt. Ben bang, vrij lang.
En hoeveel tijd het kost aan nabewerking. Volgens mij, heel lang.
Maar het is ongelofelijk wat er allemaal mee kan. Vind het geweldig om 't allemaal te zien.
Vrijwel uitsluitend "Professioneel" georiënteerd dus.+ Anderhalve technisch zeer goed onderlegde amateur, die alleen 't beste wil.
Ik denk dat ik 't ongeveer blijf doen als Ben. Nauwelijks nabewerken. Soms wat kleuraanpassingen en/of tekst.
Ook voor m 'n videowerk op de grond.
Een fantastisch verhaal. 't Valt me op dat hij zegt:
Geen ND filters te gebruiken. Meen te zien dat hij in "After Effects", nadien de zaak in overeenstemming brengt.
Anders red je het niet, zoals hij zelf zegt, de zaak filmisch te krijgen. Laat ook dat schokkend rijdende autootje zien.
De camera alleen te gebruiken voor video (onvoldoende goed als fotocamera)
Hoopt derhalve op een sterke vooruitgang van de X5 (Raw)
Zijn instellingen van de X3 behoorlijk aanpast. (zie foto's)
Qua nabewerking gebeurt alles in Adobe After Effects. Dat is niet (meer) te koop. maar uitsluitend te huur.
Heb je dus altijd een nieuwe versie. Is uitsluitend in 't Engels.
Een particulier kost dit programma op jaarbasis rond de € 300.--
En ben zeer nieuwsgierig hoe lang het duurt voor dat je dit programma onder de knie hebt. Ben bang, vrij lang.
En hoeveel tijd het kost aan nabewerking. Volgens mij, heel lang.
Maar het is ongelofelijk wat er allemaal mee kan. Vind het geweldig om 't allemaal te zien.
Vrijwel uitsluitend "Professioneel" georiënteerd dus.+ Anderhalve technisch zeer goed onderlegde amateur, die alleen 't beste wil.
Ik denk dat ik 't ongeveer blijf doen als Ben. Nauwelijks nabewerken. Soms wat kleuraanpassingen en/of tekst.
Ook voor m 'n videowerk op de grond.
Bijlagen
Laatst bewerkt: