ron van sommeren
Forum veteraan
Extra lijm geeft niet meer sterkte, alleen maar meer gewicht.
Wie heeft je toetstel gecontroleerd op foutjes voor je ging vliegen?
Wie heeft je toetstel gecontroleerd op foutjes voor je ging vliegen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Extra lijm geeft niet meer sterkte, alleen maar meer gewicht.
Wie heeft je toetstel gecontroleerd op foutjes voor je ging vliegen?
Zoek deskundige hulp voor starten en landen
Verstevigen met crashen in het achterhoofd is niet de bedoeling, een vliegtuig wordt ontworpen om te vliegen. Extra verstevigen geeft alleen maar meer gewicht waardoor start-, landings- en overtrek-snelheid alleen maar hoger worden.
Tjah, ook electro is niet geheel ongevaarlijk....... (misschien wel gevaarlijker omdat ze altijd op "scherp" staan)
daarom moet je ook alleen maar regelaars kopen met slow start.Helemaal waar. even per ongeluk tegen de gasknuppel stoten, en je model gaat full-power je hobbykamer verkennen. Niet iets waar je graag bij aanwezig bent, alhoewel dat meestal wel zo is![]()
ik ging gister vliegen met de EZ en toen heb ik de prop. door mn vingers gehad!!!
auwauwauw.
de prop heeft tot ongeveer het bot geslagen erg diep dus en een stukje vinger eraf gesneden.
de dokter zij dat het ongeveer 2 weken moet herstellen.
tis gelukkig mn linker hand mn duim dus ik kan nog wel gas geven en sturen met mn gezonde hand.
tis gelukkig nog redelijk goed afgelopen maar wel een stomme fout.
ik zat gewoon een beetje te gassen en toen schoot hij op eens in mn vinger![]()
daarom moet je ook alleen maar regelaars kopen met slow start.
zeker als je net een nieuwe prop. op je vliegtuig hebt.