heef iemand hem al in huis .ik ben beneuiwt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt claude deze had ik gemist ,ik kijk elke dag uit naar de postbode ,maar volgens heeft hij last van snail-mail maar goed alles komt wel in orde ,er komen in iedergeval 2 ,500 aan met de motor die HC zelf aanbeveeld ,servo's moet ik nog kiezen en de rest is er al , wat de rest betreft heren jullie moeten niet zo zeuren ,tuurlijk is de er een prijs/kwaliteit verhouding maar voor deze prijs kan ook ik een helicopter vliegen ,maar hoef er geen wedstrijden mee te winnen ,maar wel in elk draadje duikt er iemand op die meesmuilend loopt te zeuren dat het niets is ,waarschijnlijk zijn dat de mensen die allign hebben gekocht en nu na een heleboel extra investeringen door hebben dat het ook goedkoper had gekund ,en verder kunnen zij hun allign spullen niet meer kwijt ,maar goed dank zij degoedkope HC spullen kan ik met een beperkt budget ook heli vliegen ,en dat is mijn punt so keep it up HC
Bedankt claude deze had ik gemist ,ik kijk elke dag uit naar de postbode ,maar volgens heeft hij last van snail-mail maar goed alles komt wel in orde ,er komen in iedergeval 2 ,500 aan met de motor die HC zelf aanbeveeld ,servo's moet ik nog kiezen en de rest is er al , wat de rest betreft heren jullie moeten niet zo zeuren ,tuurlijk is de er een prijs/kwaliteit verhouding maar voor deze prijs kan ook ik een helicopter vliegen ,maar hoef er geen wedstrijden mee te winnen ,maar wel in elk draadje duikt er iemand op die meesmuilend loopt te zeuren dat het niets is ,waarschijnlijk zijn dat de mensen die allign hebben gekocht en nu na een heleboel extra investeringen door hebben dat het ook goedkoper had gekund ,en verder kunnen zij hun allign spullen niet meer kwijt ,maar goed dank zij degoedkope HC spullen kan ik met een beperkt budget ook heli vliegen ,en dat is mijn punt so keep it up HC
Jean claude ik wil niet zeggen dat de trex 500 een slechte machiene is ,dat is hij in iedergeval absoluut niet en ook JohnA uiteraard is er een prijs/kwaliteit verhaal als je de allign koopt zitten er al cnc gemaakte onderdelen in terwijl bij de HK500 alles van plastic is daar zit in ieder geval al een belangrijke prijsverschil ,als je al die kosten bij elkaar optelt zal het verschil al een stuk kleiner zijn tussen de HK500 en de trex500 ,alleen heb je dan al een aantal vlieguren er op zitten en kan je voor jezelf en anderen de extra uitgaven verantwoorden ,verder is de veiligheid bij elke modelbouwer een issue ,elk (plastic en hout) vliegend voorwerp is een potentieel dodelijk voorwerp ,dat is de hoofd reden dat iedereen zegt "word lid van een club" bij helicopters is dat nog dringender omdat er geen enkele stabiliteit is ,dat is ook de reden dat het zo moeilijk vliegen is ,vliegtuigen hebben deze problemen in aanmerkelijke mindere maten.
. Maar ik wacht vooral op de 250 die ze aan het fabriceren zijn, leuk tegen de winter...
Voor de belangstellenden....hier staat alles inclusief de problemen die er zijn/waren
HobbyKing Forums - The real HK T500 build thread - Page 1
Ik denk het ook rhelie ,maar vandaag denk ik niet meer ,anders had ik hem al gehad ,de pakketpost komt bij ons tussen 11 en 12 uur Groenten cees
Steloe @ Tja zoals ik al in eerdere post aangaf het is geen geld wat je ervoor moet betalen ,maar de term "crappie" ken ik niet ,allewaar is naar zijn geld dus kan het alleen maar meevallen ,als je de minderen kwaliteit niet zint dan moet je maar een allign kopen vind ik ,maar voor mij is dat in iedergeval te duur dus vandaar dat ik voor deze ga ,en uiteraard verschillen wij allemaal van mening met elkaar ,en als er echt iets slecht is dan is het een kwestie de echte spare-parts van allign bestellen en lekker upgraden dat is tenslotte ook wat de jongens doen die een allign hebben gekocht ,alleen onze basis set is wat goedkoper waardoor ik een hoop geldt kan gebruiken voor wat wel belangrijk is nl. mijn gezin.
Iedereen veel vliegplezier gewenst de Groentens cees dorst