C
cees dorst
Guest
Okee goede morgen allemaal ,en rhelie je raad het waarschijnlijk al geen hk-t500 vandaag ik begin het al aardig zat te worden met de TNT tenslotte china-amsterdam 3 dagen amsterdam-delft 4 weken het is echt te gek voor worden ,en dan vinden ze het vreemd dat ze verlies maken ????
Verder over de hk-t500 de bouw kit is ongeveer het zelfde als de hk-450 en te vergelijken met de kwaliteit die allign in het begin leverde dus ook nu het schuurpapier te hand nemen en de pons randen bewerken enz.enz het enige verschil met de huidige 500 van allign is dat ze tegenwoordig geleverd worden met CNC gefreesde staartrotor ass. en hoofd-as ass.
De matrialen die hk leverd is van hard kunststof net zoals de hk-450 matrialen ,het lijkt er zelfs op dat de kit het zelfde kwaliteit is als van de 450 alleen groter dus.
De algemene teneur van iedereen op de diversen groepen is dat een redelijk tot goede kwaliteit is met de zelfde problemen die de eerste allign500 had ,het is (net als de 450) een kopie van de eerste serie allign500 bij diversen fora's rijst dan ook de vraag of ze gemaakt worden van de zelfde mallen ,of dat allign de rechten verkocht heeft aan een andere fabriek, nu zij zelf met de nieuwe technieken uitkomen.(bv de starre hekrotor overbrenging)
De hoofdreden van deze veronderstelling is omdat tot op de dag van vandaag allign op geen enkele reden gereageerd heeft ,verder geven zij de indruk dat zij het prima vinden ,omdat de onderdelen lijnen van de 250 ,450 en de 500 op maximum toeren draaien en daar de meeste winst word gemaakt (het crashen van een heli gebeurt vaker dan dat je een nieuwe koop )
Voor meer bouw-info verwijs ik jullie naar het bouwdraadje van finless over de 500. (een bijzondere duidelijke overzicht van het bouwen van de 500)
Verder over de hk-t500 de bouw kit is ongeveer het zelfde als de hk-450 en te vergelijken met de kwaliteit die allign in het begin leverde dus ook nu het schuurpapier te hand nemen en de pons randen bewerken enz.enz het enige verschil met de huidige 500 van allign is dat ze tegenwoordig geleverd worden met CNC gefreesde staartrotor ass. en hoofd-as ass.
De matrialen die hk leverd is van hard kunststof net zoals de hk-450 matrialen ,het lijkt er zelfs op dat de kit het zelfde kwaliteit is als van de 450 alleen groter dus.
De algemene teneur van iedereen op de diversen groepen is dat een redelijk tot goede kwaliteit is met de zelfde problemen die de eerste allign500 had ,het is (net als de 450) een kopie van de eerste serie allign500 bij diversen fora's rijst dan ook de vraag of ze gemaakt worden van de zelfde mallen ,of dat allign de rechten verkocht heeft aan een andere fabriek, nu zij zelf met de nieuwe technieken uitkomen.(bv de starre hekrotor overbrenging)
De hoofdreden van deze veronderstelling is omdat tot op de dag van vandaag allign op geen enkele reden gereageerd heeft ,verder geven zij de indruk dat zij het prima vinden ,omdat de onderdelen lijnen van de 250 ,450 en de 500 op maximum toeren draaien en daar de meeste winst word gemaakt (het crashen van een heli gebeurt vaker dan dat je een nieuwe koop )
Voor meer bouw-info verwijs ik jullie naar het bouwdraadje van finless over de 500. (een bijzondere duidelijke overzicht van het bouwen van de 500)