Ik neem dat aan want anders heeft dit hele systeem 0 nut namelijk.
Nee dat laatste stukje van de code hoef je bij een controle niet op te kunnen hoesten.
Wat je wel bij je moet hebben is legitimatie, aangevuld met.
Binnen een club moet je aan kunnen tonen dat je bij de club hoort en buiten de club een voor zover noodzakelijk geldig vliegbewijs.
Knutselt iemand anders jou nummertje op zijn kistje of je knutselt zelf jou nummertje op andermans kistje.
Ben je in theorie geheel gratis een kistje rijker.
Vliegt iemand met opzet met andermans exploitanten registratie en maakt schade en vlucht weg.
Dan had die persoon daar net zo goed geen nummertje op kunnen fabrieken.
Normaal gesproken bij schade maken bij een ander, meld je dat als veroorzaker, zelf bij je verzekering.
Dat is bij het nummertje lenen en weg vluchten niet het geval.
Grote kans dat je eigen verzekering de schade zal vergoeden, qua aansprakelijkheid stelling, is dat een heel ander traject.
Of te wel het ene gaat uit coulance en het andere via de rechtbank.