Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gijs ik krijg hem nog steeds niet aan de praat.
Ik zie wel de osd in mijn fatshark, maar krijg geen beeld van mijn camera. Niet van de 600tvl en ook niet van een gopro8O
Wat kan het nog zijn?
Je moet de video van je cam doorlussen via de osd, anders wordt het beeld niet samengevoegd.
Werkt de cam wel zonder de osd ertussen?
Dus een rechtstreekse verbinding met cam en bril zonder de osd ertussen geeft wel beeld? Ok
Krijgt de cam wel stroom als je de osd er tussen plaatst? Oppassen met de voltages...
Dus een rechtstreekse verbinding met cam en bril zonder de osd ertussen geeft wel beeld? Ok
Krijgt de cam wel stroom als je de osd er tussen plaatst? Oppassen met de voltages...
Maak eens een foto van hoe je het hebt aangesloten. Ik denk dat het massa probleem is omdat je een aparte batterij gebruikt.
Gijs, ik heb hem eindelijk aan de praat. was idd een aarde probleem.
Ik heb alleen nu 5v van de receiver gehaald. Is dat verstandig of zit er te veel ruis op de receiver en kan ik hem beter van de fatshark afhalen.
Ik zag dat sommige hem hebben geflashed. Hoe doe je dit?
Ik zou graag mijn snelheid willen zien.
He Slotracers, denk je eraan ook de reset switch uit te snijden met een stanley mesje? Grote kans dat anders de heatshrink op je reset knop drukt!