Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd!
Knap!
Als het goed is volgt dan 'de ontheffing'. En dan mag je vliegen: 50 meter hoog en 100 meter ver![]()
Zo de maiden flight zit er op. Wat een fantastisch apparaat. Het enige wat nog niet goed gaat is het live streamen van de beelden naar mijn iPhone 5s. Het beeld blijft halverwege 'hangen' en vult dus niet het hele scherm (1080/30p). Verder geen foutmeldingen. App werkt verder super.
We stoeien nog even verder vandaag, zal wel met de instellingen te maken hebben.
Zo de maiden flight zit er op. Wat een fantastisch apparaat. Het enige wat nog niet goed gaat is het live streamen van de beelden naar mijn iPhone 5s. Het beeld blijft halverwege 'hangen' en vult dus niet het hele scherm (1080/30p). Verder geen foutmeldingen. App werkt verder super.
We stoeien nog even verder vandaag, zal wel met de instellingen te maken hebben.
Gefeliciteerd! Veel plezier met je Mavic.[/URL][/IMG]![]()
![]()
[/URL]![]()
Ik had dus Mn bestelling geplaatst op 21/01.dji chat verzekerde me dat hij tegen 1/02 verzonden zou zijn.blijkbaar werd dat 26/01 en vandaag toegekomen.
Wat ziet hij er goed uit,en voelt zo robuust aan.dit verwacht je natuurlijk wel,na het betalen van zo een enorm bedrag!
Gefeliciteerd! Veel plezier met je Mavic.
Opzich raar ik heb hem op 19-01-2017 besteld. Nog niet verzonden. Mail geen reactie. Chat functie werkt niet :/