DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Rc is ook geupdate, dit gedaan door de rc te verbinden met usb kabel aan de gimbal. Werkte prima. Ik ben helemaal geupdate. Morgen vliegen

NIET UPDATEN , zelf nog niet gevlogen maar gister viel mij al op dat ik soms slecht ontvangst had terwijl mijn p3 naast de rc stond, nu las ik vanmorgen op buitenlandse fora dat mensen hier meer last van hadden. Ook dat de app,soms vast liep. Alleen update die app automatisch helaas

inmiddels gevlogen met alle updates, moet zeggen nergens last van gehad. ook lijkt mijn gimbal motor overload weg te zijn.
dus ik kan zeggen dat de update wel vertrouwt is, er zullen altijd mensen zijn over de hele wereld waar het misgaat maar misschien ligt dat aan hun zelf dan .

proberen de IOS mensen maar de software goed uit zodat wij (Android) weten wat mankeert.
bw de App heet dus nu GO
Ik ben nog steeds super tevreden met mijn Versie 1.1.9 (P3P) en Pilot app V1.2.0

Ben ook aan het wachten wanneer we eindelijk weer WeePees kunnen vliegen en eventueel 'vliegsimulator'

Genomen 09-augustus-2015 zondagmorgen om 7:30 lekker rustig iedereen sliep nog ;)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Gorgio petje af hoor dat je zo ver weg durft te vliegen ;)
Het is een leuke video geworden.

Heb ik een vraag in het algemeen, Waar halen jullie de muziek vandaan die je rechten vrij kan gebruiken voor dit soort video's ?

zou hem altijd in 4K monteren ivbm in de toekomst terug kijken , tv ,s worden steeds beter.
begin tekst in de film maakt het mooier en een aflopend eind ook ,verder mooi strak filmpje.

Leuk dat dit topic nu toch een beetje begint te leven, ze gaan als warme broodjes over de toonbank geloof ik :)

Ik heb mijn te koop gezet in het ´te koop aanbod´, wellicht is er hier nog iemand die interesse heeft

Tommeke,

Echt mooi gemaakt en strak gevlogen man.
Dat is iets waar ik nog aan moet werken.
ik werk ook met Imovie , naar wat voor een software ga jij kijken?

Gorgio bedankt voor de tip ;)

Back