Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 221065
ik stuur als voorbeeld even een foto en die hoort dan al bij de scherpereBekijk bijlage 221065
@gert1969
Er klopt iets niet met dit beeld. Ten eerste is er sprake van een zweem: in ieder geval blauw. Ben je met het stelwiel rechtsboven op de RC aan het stoeien geweest? Er lijkt sprake van overbelichting en de detaillering mist. Ik had dit een par maanden gelden ook. Camera is toen vervangen door DJI.
@gert1969
Er klopt iets niet met dit beeld. Ten eerste is er sprake van een zweem: in ieder geval blauw. Ben je met het stelwiel rechtsboven op de RC aan het stoeien geweest? Er lijkt sprake van overbelichting en de detaillering mist. Ik had dit een par maanden gelden ook. Camera is toen vervangen door DJI.
Klopt, 1e foto. Ook als de camera tegen de zon in kijkt stelt de camera dat zelf bij. Of zou de camera dat bij moeten stellen.
Buiten wat flair linksboven heeft de originele foto geen bite. Het is te flets en volgens mij mankeert er iets aan de cam of staat het belichtingswiel minimaal 2 stops te hoog.
Fotograferen in RAW heeft zeker voordelen en heeft ook mijn voorkeur. Toch, als de basisfoto niet goed is valt post processing ook niet mee.
Voor de duidelijkheid. Dit was niet mijn foto.
De Samsung Gear VR gaat niet werken. Als je even een stuk terug leest in dit draadje kun je hierover het één en ander terug vinden.
Waar staat dat dan dat het niet zou werken ?