DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Voor de liefhebbers... Naar mijn idee is er nog niet echt een actief leuk drone forum (nog niet gevonden) dus heb er zelf een aangemaakt. Mocht je het leuk vinden join dan even: www.dronebee.nl hoe meer hoe beter ;) En gooi maar vol met je vragen, foto's of suggesties!

Ik heb even gekeken en geregistreerd mooie foto's zeg gaaf. Als je een reactie wil achtelaten moet je inloggen maar heb je ingelogd dan kan je geen reactie achterlaten (ios 10.1) ik merk ook dat hij ook al kijk je rond op de site vaker moet inloggen....succes hoop dat i groot gaat worden.

je moet echt even met nabewerken aan de gang, deze zijn nogal flets en overbelicht

Ik heb even gekeken en geregistreerd mooie foto's zeg gaaf. Als je een reactie wil achtelaten moet je inloggen maar heb je ingelogd dan kan je geen reactie achterlaten (ios 10.1) ik merk ook dat hij ook al kijk je rond op de site vaker moet inloggen....succes hoop dat i groot gaat worden.
Thanks, ik ga ermee aan de gang! ;)

Aangepast: Als het goed is moet het nu normaal werken, de cookies werkten niet goed...

Laatst bewerkt:
Ik heb een Phantom 3 professional gekocht. Nu heb ik de firmware van het bedieningspaneel via de app geüpgrade wat is gelukt. Hierna heb ik via een ander kabeltje de iPad met de app aan, verbonden met de drone zelf. Nu gebeurd er niets. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen. Nog beter s de vraag of er iemand in de buurt van Willemstad is die me kan helpen

Ik heb een Phantom 3 professional gekocht. Nu heb ik de firmware van het bedieningspaneel via de app geüpgrade wat is gelukt. Hierna heb ik via een ander kabeltje de iPad met de app aan, verbonden met de drone zelf. Nu gebeurd er niets. Wat doe ik verkeerd of wat moet ik doen. Nog beter s de vraag of er iemand in de buurt van Willemstad is die me kan helpen

Komt dan ook automatisch de nieuwe firmware die op de RC staat op de drone?. Het rare is dat als ik kijk op de app er software 1.8.0 op staat terwijl als ik bij DJI.com kijk delaatste versie 1.9.60 is. Wat nu te doen

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag...... wat is nu het hele verschil tussen een Ph 3 en een Ph 4 ivm aanschaf..dus niet alleen de prijs.

mvg Joop

Filmpje van de de krijtrotsen in Normandie medio oktober. Iets te wild met de controls zodat af en toe de props te zien zijn. Learning all the time. Was de laatste vlucht met de P3A. Wordt morgen opgehaald. Wachten op de Mavic.

Filmpje van de de krijtrotsen in Normandie medio oktober. Iets te wild met de controls zodat af en toe de props te zien zijn. Learning all the time. Was de laatste vlucht met de P3A. Wordt morgen opgehaald. Wachten op de Mavic.

Mooie beelden hoor. Normandië is mooi.

Na 40 seconden zag ik het niet goed. Was het spiegeling van de wolken of vloog je boven een mistig landschap.
En dan vraag ik mij gelijk af. Is het mogelijk om boven een landschap te vliegen waar mist hangt? Dat zou wel mooie beelden kunnen opleveren

Ik vloog boven mistig landschap. In zoverre, waar ik vloog was geen mist maar waar ik filmde wel :).

Bijlagen

• Schermafbeelding 2016-11-11 om 20.45.32.png
    Schermafbeelding 2016-11-11 om 20.45.32.png
    845,1 KB · Weergaven: 119
Nu dat de koude periode weer gaat komen ben ik benieuwd hoe jullie hier mee om gaan. Vliegen jullie met vorst? En wat is jullie minimale temp dat jullie gevlogen hebben geweest?Dus de temp op 1.5 meter hoog ofzo.

Vorige week steeg ik op met 3 graden boven nul en toen dacht ik op 100 meter hoog kan het misschien zo maar 20 graden vriezen. Benieuwd naar jullie ervaring en kennis.

Laatst bewerkt:
We zitten niet in de bergen :). In het algemeen: per 100 meter 'hoger' daalt de temperatuur 0,6 graden. Als het 3 graden is (NAP = 0 niveau), dan is het op 1 kilometer hoogte ca. -3 graden. Maar ja, zo hoog komen we nooit......... toch?

Back