Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2 dagen op 70 jaar is zo goed als niets Herman,Ik ben 2 dagen te laat maar alsnog![]()
Goed om te zien dat je weer ‘aan dek’ bent, Piet. Nu zowel je model als PS om je creativiteit op los te laten.Mijn laatste update was van 19 november vorig jaar, waar ik het geschut aan bakboord had geplaatst en getuigd. Inmiddels heb ik de cursus Photoshop van Adobe voltooid en dat betekend weer wat tijd om dit model af te bouwen.
Ik heb de rolpaarden met kanonnen aan stuurboord op hun plek gelijmd en de talies gezet, wat rest zijn nog 4 broekings. Ook het anker wat nog moet worden afgehangen aan bakboord is gereed.
Enkele plaatjes van het geschut aan stuurboord;
Bekijk bijlage 608458
Bekijk bijlage 608459
Bekijk bijlage 608460
Ik heb zeker niet stil gezeten Hans, ik ben de laatste 2 jaar druk geweest met twee fotografie cursussen, namelijk Lightroom Classic en Photoshop, waardoor er geen beperkingen meer zijn wanneer je net iets meer wilt met je foto's dan de camera aankan. Het plan is, om nu eerst de Dolphin af te bouwen, dus je zal me vanaf nu toch weer wat regelmatiger hier zienFijn je weer aan het bouwen te zien Piet
Ik vond je al stilletjes.
Dat is een mooi geheel geworden, Piet. Een genot om naar te kijken.Vanmiddag de laatste broekings gemaakt voor het geschut aan stuurboord, waarmee de romp helemaal gereed is
Aan de broekings, van slechts 80 mm lang kun je zien dat het geschut redelijk op schaal is op dit model;
Bekijk bijlage 608960
En aan het geschut is goed te zien dat mijn poging om het allemaal een beetje een geleefd uiterlijk te geven best wel redelijk gelukt is;
Bekijk bijlage 608961
Aan de buitenkant ziet het er zo uit;
Bekijk bijlage 608962
De volgende stap in de bouw is het maken van de 2 masten, respectievelijk de grote- of hoofdmast en de bezaan mast, waar dan 5 ra's en 2 gaffels aan komen te hangen...