Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een heel eenvoudig antwoord op die vraag: probeer nu maar eens een nieuwe, wedstrijdklare F103 te bemachtigen in Europa. Dan heb ik het niet over de limited retro modellen, maar over de F103RX, RM etc. een tweede probleem zijn de lexaan bodies en spoilers, ze zijn er domweg niet meer, of zeer slecht te verkrijgen. Alles van de F103 raakt op.
Ik heb een F103 en een F104W Pro en beide auto's hebben hun charmes plus voor en nadelen.
Al met al zit er in de F103 en de F104W Pro niet super veel verschil al zullen anderen dit niet met mijn eens zijn.
mvg Roy
Ik heb inmiddels naast bovengenoemde ook een "gewone" F104x1.
Lol@Eric....Vandaar dat jij er 1 te koop hebt staan??
Of heb ik een andere Eric295 voor me??
Ik heb er nu ook 2 liggen die ik dit seizoen zeker ga inzetten
mvg Roy
@bricks: heel eenvoudig,….. Tamiya wil graag modellen produceren……...Ik blijf ook van mening dat de F103 bij toeval zo goed presteert…… Ik heb in 1992 de ontwikkelaar van de F102 gesproken en die stond er eerlijk gezegd zelf ook een beetje versteld van wat er allemaal gebeurde met de F1. ……Ik kreeg toen en nu nog niet echt de indruk dat de F103 als echte competitiemodel is ontwikkeld…….