E-REVO topic

oohhh.. dat valt nog wel mee. :)
m'n vliegende klinker (e-slayer) zou er in ieder geval zeker weten fatsoenlijk op passen. :D

@jeroen E, ik heb alles, behalve de front bulkhead. Heb je zojuist een berichtje gestuurd. Kan je wel een setje wheel carriers erbij doen

Zo, einderlijk eens de tijd genomen om een paar foto's van m'n Revo te maken. :)
DSCN4552.jpg

Zelf gespoten kleurtje. paars/blauw.

DSCN4554.jpg

Volgens mij zit er nu zo'n beetje elke denkbare hop up op. ^_^

DSCN4553.jpg

Op zich vond ik dit wel een leuk plaatje, alleen jammer dat de bumper er zo crap aan toe is. :(
(de grille en koplamp stickers zijn van JConcepts)

Je kunt nog een kapitaal aan alu onderdelen toevoegen hoor, skidplate, rockers, draagarmen etc. Niet dat dat veel voordelen biedt, maar is wel lekker bling bling.
Effe serieus, zo als de jouwe hoort een revo er volgens mij uit te zien; goed gebruikt en onderhouden. Mooie kar.

Bedankt! :) Ik heb er alleen maar zinnige upgrades op gezet. :) (Alu is erg kansloos, doe je met een Truggy ook niet. ^.^ )

Laatst bewerkt:
Ja die ventilator op de motor daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Waarom heb je voor die Aluminum Toe Link gekozen??

Groet Ronald

Ja, mooie blower zeg! ;-)

Ik heb vandaag een reserve dif ontvangen met behuizing. Ziet er erg ielig uit; die van de savage was twee keer zo groot. Hoe is het met slijtage van het dif, hebben jullie daar al ervaring mee?

Bij Castle, je moet er alleen gelijk 6 bestellen om de kosten er uit te halen. Sorry, ik ben je net voor geweest en ze zijn alle verkocht :-(

Idd, hebben een inkoopactie gehouden een tijdje terug.
Normaal heb je die ventilator niet nodig, alleen bij de erg warme zomerdagen.
dingetje past perfect iig. :D

driver zei:
Waarom heb je voor die Aluminum Toe Link gekozen??

aanrijding met een bigscale gehad. (ie, ik remde voor een bocht, en een bigscale vloog me achterin.) toen had ik een toe link krom, toen moest ik wel eenandere halen. ben ik maar voor deze gegaan. ook om het ongeveerde gewicht te verminderen. :)

Bedankt! :) Ik heb er alleen maar zinnige upgrades op gezet. :) (Alu is erg kansloos, doe je met een Truggy ook niet. ^.^ )
Mooie bak Klamath, zoals is gezegd, ziet er gebruikt uit (zoals het moet) en goed onderhouden (zoals het hoort)!

Maar goede truggies hebben toch best wat alu er op zitten :)
Chassis / chassis braces / 16mmm Big Bores / Shocktowers (al zijn er ook veel die CF gebruiken) / Turnbuckles / Hexes (of meenemers) en wheelnuts / Hingping houders en dan zijn er nog verschillende dingen die ik vast vergeet.

Maar op MT's is alu inderdaad een heel stuk minder aanwezig en vaak niet erg nuttig.

Die Traxxas dag ziet er gezellig uit, maar zoals inderdaad gezegd, beetje klein voor die grote E-Revo.

Mooie bak Klamath, zoals is gezegd, ziet er gebruikt uit (zoals het moet) en goed onderhouden (zoals het hoort)!

Maar goede truggies hebben toch best wat alu er op zitten :)
Chassis / chassis braces / 16mmm Big Bores / Shocktowers (al zijn er ook veel die CF gebruiken) / Turnbuckles / Hexes (of meenemers) en wheelnuts / Hingping houders en dan zijn er nog verschillende dingen die ik vast vergeet.

Ik vergelijk hem liever met een Truggy als een MT. puur omdat deze Revo daar dichter bij in de buurt komt.
shocks, turnbuckles, Hexes en wheelnuts zijn alu bij deze. ^.^ (De shocks zijn zelfs nog gecoat met teflon voor frictieloze werking.)
Chassis obviously niet, mja, dit chassis is een betere oplossing voor Lipo's als een plat alu chassis en chassis braces of shocktowers heeft ie niet. :p

Ik wil zelf alleen nog even de spacers uit de voorste pushrod halen, kijken of hoe hoog de neus dan nog omhoog komt. (hoewel het met het middendiff al erg goed is eigenlijk.)

Laatst bewerkt:
iemand hier in den haag met een e-revo?
wil er misschien ook eentje kopen, maar lijkt me leuk om hem eerst een keertje in het echt te zien en te voelen.:D

Back