Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb nu een paar weken mijn ERBE en ben er zéér tevreden over! Heb 1 probleempje en dat is de fan van de regelaar. Deze werkte nieuw uit de doos, maar na de 1e run zat er denk ik zand in en dat heb ik er niet meer uit gekregen. Als je een compressor op de fan zet, gaat hij wel draaien maar je hoort de weerstand. Meestal werkt ie dan wel weer even, maar niet lang. Nodig heb ik de fan nog niet gehad omdat de regelaar nauwelijks warm wordt. Maar het hoort natuurlijk niet. Heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik die fan van de regelaar af kan halen om hem eens goed schoon te maken. Weet iemand hier hoe dat moet?
Heb inmiddels de regelaar opengemaakt en de fan zo goed als het kan schoongemaakt. Hij doet het nu wel weer maar blijft het geluid van een straaljager maken, dus ik denk dat dit van korte duur is. Nou kan ik er wel een nieuw fannetje inzetten, maar ben bang dat ik dan weer binnen de kortste keren hetzelfde probleem heb. Hoe zit dat bij jullie? Eigenlijk zou er een fijn roostertje overheen moeten ofzo
He Jeroen, hoe is,t met je voorwiel-ophanging ? ik heb helaas alleen nog linker draagarmen op reserve liggen....sorry man,
Westcoast zondag ook aanwezig in de Hoek :?: Is maar een klein stukje door rijden op de brommert![]()