Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dag Piet, op de epoxy komt geen beplanking. Maar het is wel de bedoeling dat je dat later wel denkt[emoji6]Dat ziet er weer gelikt uit Mees.
Wat ik me al een tijdje afvraag is, of de onderkant (onderwaterschip) nog een beplanking krijgt? Want als dat zo is, had je dat dan niet beter in een eerder stadium gedaan?
OK, bedankt voor de uitleg, ik zal proberen om te denken dat er planken opzittenDag Piet, op de epoxy komt geen beplanking. Maar het is wel de bedoeling dat je dat later wel denkt[emoji6]
Kan ook, maar dan krijg je een volledig vlak oppervlak. 'Hout zien' speelt een mindere rol omdat vrijwel alles van een kleurtje voorzien zal worden. [emoji6]Ik zou er planken opgezet hebben, lekker gesopt met G4, en afgewerkt met een glasmatje met epoxyhars. Die glasmat wordt na impregnatie volledig kleurloos, en zo kan je hout met waterbestendigheid combineren, maar we zien je oplossing nieuwsgierig tegemoet![]()