Een Statenjacht

20220429_103410.jpg
Zo, na 13 maanden verbouwen aan de woning en twee flinke operaties van de vrouw kunnen weer verder. Alleen is het blijkbaar ook een aanslag op het hobbyhok geweest. Eerst maar een paar dagen opruimen.

Heel mooie verbouwing Mees,
Ik ben alleen een beetje teleurgesteld in je achtergrondschilderij, daar had toch beter een zeezicht met enkele historische schepen gepast? :)

Vraagje die ferm figuurzaag doet hij het goed? Ik kom die heel vaak hier in de buurt tegen op marktplaats en daar vraagt men meestal maar een paar tientjes voor t.o.v. een proxxon

Ik heb er al ca 30 jr het nodige mee gezaagd. Merk wel nu er vaker hardere houtsoorten gebruikt worden dat een lintzaag ernaast wel eens handig zou kunnen zijn.
Doet verder gewoon wat hij moet doen. Nog geen reden gevonden om hem te vervangen.

Ik heb er al ca 30 jr het nodige mee gezaagd. Merk wel nu er vaker hardere houtsoorten gebruikt worden dat een lintzaag ernaast wel eens handig zou kunnen zijn.
Doet verder gewoon wat hij moet doen. Nog geen reden gevonden om hem te vervangen.
Maakt hij veel herrie? want ik wil hem binnenshuis gebruiken. Heb al een lintzaag en een zaagtafel. Wilde voor de lintzaag een smal lint kopen van 3 mm om mee te figuurzagen. Maar die dingen kosten net zoveel als een tweedehands Ferm figuurzaag waar de zaagjes stukken goedkoper voor zijn.

Back