Als je de Porter bij Hebu zou willen bestellen, kan ik het model begin/midden september voor je meenemen naar Nederland.
Kan je veel portokosten besparen.
Maar misschien ben jij net zoals ik en wil je liever alles altijd persoonlijk bekijken en in ontvangst nemen?
Groetjes,
Jordy
Nou, dat is nog eens een aanbod! Ik ga m in overweging nemen. Mijn vliegmaatje gaat eind augustus ook die kant op en had ook al aangeboden om de Porter op te halen. Hij wist alleen nog niet of ie de route om moest gooien, anders tuft ie zowat 2 weken rond met een hele grote doos...
Ik heb alle links goed doorgenomen en alle modellen op een rijtje gezet. (aan allen, bedankt voor de info/links en tips!)
Er springen er 3 uit die mijn voorkeuren zou hebben.
Het zijn de Rascal, GB Maule en de Porter.
De rascal en de GB Maule zittten in het hogere segment, qua prijs maar ook de kwaliteit. Vooral de GB Maul zit toch wel aan de bovenkant van deze 3. Qua vorm is de Rascal mooi, maar de kleuren zoals ie nu is vind ik niet bepaald mooi. De GB Maule daarintegen met de wit/zwart/zilver vind ik aardiger om te zien.
De porter is lelijk, dat staat voor mij ook als een paal boven water. Maar op de een of andere manier heeft ie iets, ik weet niet wat het is. Over 1 ding maak ik mij wel zorgen, en dat is de kwaliteit van VQ Models. Ik heb een Mustang gehad van hetzelfde merk (wel een oude doos) die onlangs een crash heeft gehad. Zo heel hard ging het niet, maar er was van de vleugel ook niet zo heel veel meer van over. Ik weet niet hoe het met deze Porter zit, en wat de kwaliteit van houtkeuze is. De folie is niet je van het, maar dat valt te overzien.
De kwaliteit van het hout is discutabel, en dat heb ik nog niet met eigen ogen gezien. Ik lees daar echter niet zo heel veel over, behalve dat ie erg goed vliegt! Ik was verbaast over de vliegkwaliteiten van mijn Mustang, dit zal niet anders zijn. Hier op 't forum heeft iemand zo'n zelfde kist, maar daar staan geen foto's meer van op 't forum, die zijn inmiddels weg. Wat ik mij nog kan herinneren zag het er goed uit. De prijs van de Porter is aantrekkelijk te noemen, hierdoor kan ik wat meer investeren in de aandrijving ed. Niet geheel onbelangrijk.
Ik ben er nog niet uit, alhoewel het e.e.a wel duidelijker aan het worden is...