Eindelijk succes
Ik heb eindelijk een BL motor binnengekregen en dat maakt wel een groot verschil.
Na alle ellende met de orginele ESC en het niet nasturen van mijn bestelling in hongkong.
(was ik nu toch nog teveel kwijt volgende keer maar weer gewoon in nederland bestellen, das toch beter bij garantie enzo...)
Heb ondertussen een paar accu's leeg gedraaid op de helicopter standaard.
Heb ondertussen al het nodige afgesteld en denk dat ik het binnenkort wel aandurf op het trainings kruis zonder standaard.
Ook op FMS heb ik al enige uren weg gerdaaid maar kan de zaak nog slecht stil houden.
Heb nu een BL 3900 van esky met 9 tanden...
de 11 tanden trok te veel (ruim 10 Amp bij 10,4 volt bij half stick)
de 9 tanden trekt ruim 6,5 Amp bij 10,3 volt bij half stick.
De Lipo's zakken zo niet zo snel terug....
Ik heb eindelijk een BL motor binnengekregen en dat maakt wel een groot verschil.
Na alle ellende met de orginele ESC en het niet nasturen van mijn bestelling in hongkong.
(was ik nu toch nog teveel kwijt volgende keer maar weer gewoon in nederland bestellen, das toch beter bij garantie enzo...)
Heb ondertussen een paar accu's leeg gedraaid op de helicopter standaard.
Heb ondertussen al het nodige afgesteld en denk dat ik het binnenkort wel aandurf op het trainings kruis zonder standaard.
Ook op FMS heb ik al enige uren weg gerdaaid maar kan de zaak nog slecht stil houden.
Heb nu een BL 3900 van esky met 9 tanden...
de 11 tanden trok te veel (ruim 10 Amp bij 10,4 volt bij half stick)
de 9 tanden trekt ruim 6,5 Amp bij 10,3 volt bij half stick.
De Lipo's zakken zo niet zo snel terug....