Richard Branderhorst
PH-SAM
Ja, wij beheersen de techniek van het snijden met een koude draad tot in de perfectie! 
De kernen moeten verder wel aangepast worden naar de eigen idee. Ze zijn 120cm lang en "formeel" is de spanwijdte 224 cm dus zou 112 genoeg zijn. Alhoewel er meestal toch wel wat af moet ivm beschadiging van het tempex aan de kopse kant. Ook de abachi platen zijn soms ingescheurd naar het einde toe.
Je hebt dus wat over om evt nog een iets grotere spanwijdte te nemen, schuine tippen te maken of stomp.
Wel of geen buis in het midden, grotere flaps/kleinere ailerons, breedte/hoogte van de flaps groter of niet.
Type servobakken.
Ook hebben we geen servokabel schacht aangebracht, omdat iedereen dat beter zelf kan doen aan de hand van de plaats van de servos. Doe je makkelijk zelf met een verhitte buis, die geeft dan ook nog een (beetje) extra sterkte aan het tempex!
Afijn we zien wel wie de best vliegende Greenley maakt!

De kernen moeten verder wel aangepast worden naar de eigen idee. Ze zijn 120cm lang en "formeel" is de spanwijdte 224 cm dus zou 112 genoeg zijn. Alhoewel er meestal toch wel wat af moet ivm beschadiging van het tempex aan de kopse kant. Ook de abachi platen zijn soms ingescheurd naar het einde toe.
Je hebt dus wat over om evt nog een iets grotere spanwijdte te nemen, schuine tippen te maken of stomp.
Wel of geen buis in het midden, grotere flaps/kleinere ailerons, breedte/hoogte van de flaps groter of niet.
Type servobakken.
Ook hebben we geen servokabel schacht aangebracht, omdat iedereen dat beter zelf kan doen aan de hand van de plaats van de servos. Doe je makkelijk zelf met een verhitte buis, die geeft dan ook nog een (beetje) extra sterkte aan het tempex!
Afijn we zien wel wie de best vliegende Greenley maakt!