ELECTRIFIED no competition, just FUN!

hm das wel gaaf :D

wij moeten uit utrecht en amersfoort komen dus ik ben bang dat tegen de tijd dat wij er zijn de goodie bags al op zijn ;) (tenzij we heel vroeg opstaan :P)

Denk dat ik toch maar rechtstreek uit m`n nachtdienst kom!

Zo een goodiebag is altijd leuk meegenomen... dan maar een dagje verrot!

Moet nog wel wat klussen om de regelaar netjes gemonteerd te krijgen aangezien het chassis van de Slash niet egaal is...
Ga een mooi egaal plateautje proberen te fabriceren zodat ik m`n standaard regelaar ook nog ooit kan monteren mocht dat nodig zijn...

Dit allemaal zodat jij zondag de power van de sidewinder sct kan proberen :D

goed bezig jonge!:cool:

ik hoef alleen nog maar mijn banden weer vast te lijmen.
En duimen dat mijn ophanging het de hele dag uit houdt, want de nieuwe spullen zijn nog altijd niet binnen.

ik heb me ook ingeschreven:cool:

als je nu geen plaatje kan maken heb ik nog wel wat materiaal om er 1 te maken.
he er voor me 2wd ook 1 gemaakt er werkt super.
dus laat maar weten dan.
dan neem ik wat mee.

Moet nog wel wat klussen om de regelaar netjes gemonteerd te krijgen aangezien het chassis van de Slash niet egaal is...
Ga een mooi egaal plateautje proberen te fabriceren zodat ik m`n standaard regelaar ook nog ooit kan monteren mocht dat nodig zijn...

Dit allemaal zodat jij zondag de power van de sidewinder sct kan proberen :D

mijne is er weer klaar voor!

foto0328z.jpg

Mijne nog niet... :(

M`n nieuwe sidewinder esc krijgt as we speak een stekker gesoldeerd door m`n maat en dan moet ik em nog instellen...

Het motortje zit er al op maar weet iemand of het normaal is dat het asje van de motor niet soepel loopt..
Als ik aan het asje van m`n traxxas vxl draai dan loopt dat soepel en zonder weerstand ofzo maar als ik aan het asje van m`n gloednieuwe sidewinder draai dan voel ik weerstand...???

mischien komt dat door er 2 keer zoveel polen inzitten:confused:

de robitronic 6.5t loopt ook niet soepel maar dat is een 1:8 motor dus zal de magneet ook wel sterker zijn.

Ja, ik kom ook :) Niet rijden, maar kijken en filmen. Heb namelijk geregeld dat ik de Full HD camera van mijn zus mag lenen. Eens kijken of ik er iets leuks van kan maken.

Er komen ook wat meer bekenden van me, die wel gaan rijden.

Ik heb helaas geen elektro meer, anders was ik zeker van de partij geweest.

Lochii, ik heb wel wat extra auto's bij me, als je een zender en ontvanger meeneemt, bouwen die even in en kan jij ook rijden met een autootje van mij! Geen probleem!

Lochii, ik heb wel wat extra auto's bij me, als je een zender en ontvanger meeneemt, bouwen die even in en kan jij ook rijden met een autootje van mij! Geen probleem!
Dat aanbod accepteer ik graag :) Naast zenders nog iets anders dat ik mee moet nemen? Ik kan evt. mijn lader mee nemen. Al weet ik niet wat voor stekkers je gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad!

Krijg vanmiddag me esc terug met de stekker gesoldeerd dan is het alleen nog inbouwen, aansluiten, regelaar/motor instellen en dan ben ik er klaar voor!!!

Back