tja mijn buggy (groen met gele velgen op het begin) staat er goed op whoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
van pirelly?
op precies 28 seconde draai je heel snel je camera langs mijn sleutelplek...met de heineken bierkratspeakertjes![]()
Wat Hein, dat je motor er mee op houdt?
Haha geintje.
Hier is het eerste filmpje, ik ben een stukje rond gelopen langs alle sleutel plekken. Wie kan zich zelf (of zijn plekje) spotten??
<filmpje>
Jammergenoeg heb ik niet meer mensen kunnen ontmoeten. Ik heb wel Bart_Banaan vandaag ontmoet, waar ik dan ook de buggy van heb mogen gebruiken vandaag. Wel zie je in het begin van 't filmpje een E-Revo met de gele velgen, die kwam me heel erg bekend voor, van een andere MBFer toevallig?
Ik heb een ontzettend gezellige en leuke dag gehad; lekker gereden, één ball diff-je gesloop (werd een beetje warm en is gesmolten)en die ter plekke vervangen, maar toen bleek dat de balletjes toch ook vervormd waren door de hitte, dus maar een beetje rond gesukkeld...
De High-Jump competitie was leuk om te zien; een grappige chaos met veel mooie stunts. Ik mocht gelukkig even de Dare RC Demo Short Course Truck lenen om mee te doen met de High-Jump dus ik kon deel uitmaken van de grappige chaos. De Dare RC overleefde de jumps glansrijk en schadevrij kon ik hem terug geven aan de aardige mannen van show-modellen stand! (Hans & Fred: bedankt!)
Maar het eind was het best; bij de verloting werd mijn lot no. 60 als eerste uit de hoge hoed getrokken door de twee lieftallige dames en ik mocht uit alle prijzen als eerste een keuze maken en ik heb een heel supergave en mooie Kyosho Inferno VE 1:8 Brushless Buggy gewonnen!! Echt een ongelooflijk mooie prijs waar ik heel blij mee ben!
M-Auto, MAC Vlijmen en RC-Promotie.org heel hartelijk dank voor het organiseren van deze leuke dag en ik hoop dat het een vervolg krijgt!
Ik heb zo'n 50 foto's online gezet; je kunt ze op RC-Junkies.nl bekijken:
Foto`s van Electrified
![]()
![]()
![]()
![]()
@ bart banaan. Jij zal wel gelukkig zijn met die gave buggy ja! Alleen wat was er nou met de regelaar? Daar hoorde ik wat over.
Haha geintje.
Hier is het eerste filmpje, ik ben een stukje rond gelopen langs alle sleutel plekken. Wie kan zich zelf (of zijn plekje) spotten??
Jammergenoeg heb ik niet meer mensen kunnen ontmoeten. Ik heb wel Bart_Banaan vandaag ontmoet, waar ik dan ook de buggy van heb mogen gebruiken vandaag. Wel zie je in het begin van 't filmpje een E-Revo met de gele velgen, die kwam me heel erg bekend voor, van een andere MBFer toevallig?
wie weet wat voor merk auto s onder die kever body s zitten
en wat voor merk die kever body s zijn
lijkt mij ook wel leuk
@mkb3 lot 59 is ook gevallen dus ook jij plezier met je prijs haha XD
Wel zie je in het begin van 't filmpje een E-Revo met de gele velgen, die kwam me heel erg bekend voor, van een andere MBFer toevallig?