Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zooo... nieuwe speeltje is eindelijk af
![]()
:help:
Zit alleen nog met een onzekerheid...
Is een 4s 2200 mah lipo voldoende.
In theorie zou ik daar ongeveer 4 minuten vol gas mee kunnen vliegen, tis niet de bedoeling, maar je weet nooit he.
Hou ik nog 200 mah over eventueel voor landing servo' en je trekt ze natuurlijk nooit helemaal leeg
Of kan ik er beter twee van deze lipo's parallel aan elkaar leggen? komt er ongeveer 245gram aan vlieggewicht bij, en hij wordt ietsje meer neuslastig.
Ziet er goed uit, en nu nog de lucht er mee in![]()
Mooie kist!
Je moet niet denken als een brandstofvlieger. Die timers zijn zooo 20ste eeuw
Volgens mij los je het op als je een mooi stukje telemetrie erop zet. En aangezien je toch bij HK besteld:
Was een super goede dag kwa weer en heel rustig kwa animo.
Maar des al niet te min heb ik heerlijk de turbo raven ingevlogen.
In een woord geweldig , en een mooi geluidje maakt hij![]()
En hier het bewijs daar van.
Dank U, Dank U
Heb gelijk de telemetry set besteld (alleen zonder temperatuur sensor, kwam beter uit met gewicht, gaan wel met een andere bestelling mee
)
Die AMP/temp add on heb je wel nodig als je het totale verbruik wil meten. Nu meet je alleen je batterijspanning. Is voor ease of mind ook prima, maar echt relaxed wordt het met die add-on.
Trouwens even tip. Zorg dat je de zender (apparaatje dat in vliegtuig gaat) dat je die extra krimpkous geeft, zodat pinnen niet meer bloot zijn. Geloof me dat wil je (heb er zo twee opgeblazen)
succes.