Floriske.nl's heli avontuur

stomme vraag misschien..
maar waaraan ligt dat bij de logo?
puur vlieggedrag kun je vaak in de stabilisatie nog oplossen. Maar technische zaken weer niet (gewicht)

Ik denk inderdaad gewicht rest is een heel eind met fbl in te stellen.
Met windkracht 5 vliegt een logo wat licht, maar komt hoofdzakelijk door lagere headspeed en gewicht. Logo 700 en 800 hebben hier geen last van.

Zo, vandaag de 450 alsnog afgeschreven ...

... iets met inverted en gras wat te dicht bij kwam ;)

Dit keer geen goedkope fix dus de defecte onderdelen gaan er af en de rest gaat in de verkoop voor onderdelen.

450 is inderdaad afgeschreven. 3 servo's stuk, 1 hoofdblad, main gear, staartbuis, hoofdas ... en wie weet wat nog meer.

Logo 600 SX v2 is overigens ook nog steeds niet verkocht. Had eigenlijk wel verwacht dat daar meer animo voor zou zijn maar helaas ...

2e hands is rc-spul geen drol meer waard helaas.

Althans, niet in NL...

Heb je al gekeken om het op een duitse site te plaatsen, is vaak meer animo en serieuzere biedingen.

[GALLERY=media, 233822]Image door robbedoes geplaatst op 30 mei 2017 om 12:54[/GALLERY]

Afgelopen week mijn Align 450 ook gecrashed. Schade 2 servo's, ontvanger, 2 mainblades en mainshaft naar de filesteinen. Toch maar besloten hem weer op te bouwen omdat ik nog aardig wat spareparts achter de hand heb en hij in deze staat helemaal niets meer op brengt :-(

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de vorige crash had ik ook nog wat onderdelen liggen. Nu niet meer helaas en heb geen zin om er nog eens ruim 100,- in te steken.

Succes met 't repareren

Okee misschien heb ik wel interesse in bepaalde onderdelen................................................

Back