De romp is inderdaad een factor 4 in schaal 1 tot 4.Knap werk Jan! Lijkt me erg moeilijke klus zo’n romp beplanken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De romp is inderdaad een factor 4 in schaal 1 tot 4.Knap werk Jan! Lijkt me erg moeilijke klus zo’n romp beplanken
Niet om toekomstige bouwers af te schrikkken! Een romp met uitdaging 4+De romp is inderdaad een factor 4 in schaal 1 tot 4.
Je bent natuurlijk altijd zelf de kapitein van je modellen Jan, dus als je het niet mooi vind, dan moet je het niet doen. Ik heb het zelf maar één keer gedaan en dat was de hms Fly en eigenlijk omdat ik dat hele model geschilderd heb. Op een model met voornamelijk houttinten vind ik het witte onderwater schip niet mooi, dus dan gebruik ik beits of Deense olie. Het is een kwestie van smaak en geen kwestie van moeten...Ik zit een beetje in dubio, zal ik het onderwaterschip wel of niet wit schilderen.
Een van de redenen van mijn twijfels is dat ik het bij mijn andere modellen (Statenjacht en Wasa) ook niet gedaan heb.
De modellen komen straks ook allemaal in de woonkamer te staan.
Boven de kapitein staat de admiraal, en die van mij zij "NEEN" (bij de Royal Caroline). Haar wil geschiedee bent natuurlijk altijd zelf de kapitein van je modellen