Fokker D21 project in Malta

Jeroen en John,
Als jullie het boekje nog willen, dan moet je even je emailadres PB-en
(het staat nog een paar dagen op de server bij Yousendit.com.)

groet,
Wouter

wouter,

je hebt van mij een PB'tje

groeten john

Ga morgen naar het militaire luchtvaartmuseum, foto's maken van de D-XXI, iemand nog behoefte aan een bepaald detail, of evt van een andere kist?

Hoi Wouter,

dank je voor de download. Eindelijk bij de verzameling van de D.21 gevoegd.

Hoi Allemaal,

Onze club heeft een nieuwe website. Vorig week zaterdag middag hadden we een 'scalemeet' met een hele goede opkomst en een fantastisch voorjaar zonnetje.

De website:
Scale Meet 2010 Details

Het was de eerste keer voor de Fokker met kleuren buiten.

full

full

full

full

full

full

Groetjes,
Edwin

Laatst bewerkt door een moderator:
Edwin,

Ja wat kan ik meer zeggen dan dat de Fokker er super uitziet kan me voorstellen dat er flink wat aandacht was van de schaalliefhebbers.
Lijkt me geweldig om de Fokker in de lucht te zien jammer dat Malta zover weg ligt.
Ja kan me nu ook zeker voorstellen dat de hangar ook wat uitbreiding vereist met dat formaat kisten.

Leuke opkomst op die meeting zie mooie op de foto's mooie modellen voorbij komen.

Succes met de maiden.

Ton

Hoi Jasper & Ton,

dank je. Ja, de Fokker kreeg veel aandacht. Was een hele leuke middag en we waren op de Maltese TV! Moet nu de kist nog balanceren en de motor inlopen (en nog steeds de banden oppompen). Op het moment zie ik op tegen de testvlucht............

Groetjes,
Edwin

Hoi Edwin,

Hij ziet er schitterend uit buiten in het zonnetje.
De propeller is zeker je display prop? (psst,In het echie draait hij linksom!)
Begrijpelijk dat je tegen de eerste vlucht opziet, doe je dat zelf of laat je dat aan een koele kikker over die dat wel voor je wil doen?
In ieder geval succes.
Ik krijg als het goed is binnenkort weer wat info aangeleverd, als er wat nieuws bij zit deel ik dat natuurlijk met jou en Jeroen.......

groeten en nogmaals succes!!!

John

Hoi Allemaal,

het is al weer hele tijd geleden, maar werken in een 'vakantie' land als Malta vereist ook het nodige! Het wordt weer eens tijd de draad op te pakken.... Curly, ik heb even naar de foto's gekeken.. klopt...zal de statische prop aanpassen..dank je...

Groetjes, Edwin

Schilderij van de D.21

Hoi,

niet veel te melden, anders dat mijn vrouw een schilderij heeft gemaakt voor mijn kantoor.

full

Nog steeds niet de testvlucht durfen maken.....

Groetjes,
Edwin

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht 'ie ooit crashen (wat ik oprecht niet hoop), dan kun je altijd zeggen: 'Ach, we hebben in ieder geval het schilderij nog! . . .' ;)

Inderdaad, mooi gedaan!

jan.

Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reactie. Vanaf morgen zal hij op mijn kantoor op het werk hangen (en mij herinneren aan de komende testvlucht...).

Ron, ik werk voor de laatste 10 jaar in Malta in de luchtvaart als Head of Engineering / Deputy Maintenance Manager. Op het moment ben ik bezig voor het een bedrijf een ontwerp organisatie op te zetten voor elektrische en avionica modificaties en ben nog steeds plaatsvervangende manager voor ons vliegtuig onderhoud departement. Kortom geen slechte plaats om te werken.

Groetjes, Edwin

Back