FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, ik ga wel sneller leren typen, enne.....anders moet ik me weer het habbie-babbie zoeken naar een plaatje, dat jullie nog niet kennen... :oops:

Corrien zei:
Nope, ik ga wel sneller leren typen, enne.....anders moet ik me weer het habbie-babbie zoeken naar een plaatje, dat jullie nog niet kennen... :oops:

Doe dan maar weer een muziekgroepje, maak ik ook weer een kans :mrgreen:

Ik zoek even een toestel (mag ik me het habbie babbie zoeken) kunnen jullie even raden wie dit zijn.
Denk hobby....

Zal ik dan toch maar????? Op het gevaar af, dat Frodo weer eerder is:

hoemn5.jpg

Dank Corrien, dank !!! :)
Wel even de bandnaam vermelden in dit draadje !!
Hoe heet die zangeres toch, waar al die 60+ers zo gek op waren.
WAREN ?!?!!? ZIJN !!!

Pjotrrr zei:
Oldtimertje net als Jan... :D
angry(2).gif

frodo zei:
Hoe heet die zangeres toch, waar al die 60+ers zo gek op waren.
WAREN ?!?!!? ZIJN !!!
Geen idee, maar ik was/ben helemaal wezenloos van Janis Joplin. Niet bloedmooi, ook geen geweldige zangstem, maar wel een geluid, dat ze uit haar tenen haalde.

[edit] :oops: Ik geloof niet, dat het geval echt gevlogen heeft. Ziet er ook niet vliegwaardig uit. Is nog uit de 19e eeuw...Toch maar Frodo of een nieuwe rockgroep voor Dirk57? [/edit]

Corrien,

Wist je dat Janis Joplin ooit is verkozen tot lelijkste meisje van de campus ?
Daarna is ze steeds meer drugs gaan gebruiken, met de bekende afloop.
Mooie stem, en eigenlijk helemaal niet lelijk, karakter straalt er van af.
Allemaal voor mijn tijd, maar mooi !!!

Yup, yup. En de gozer, waarop ze verliefd was moest haar niet. Terug naar haar geboorteplaats was ze nog steeds de schande van haar ouders en de hele buurt. Tragisch, tragisch, tragisch......
cry(2).gif

Corrien zei:
Da's de tweede keer, dat ik een paar seconden te laat ben .... :evil:

corrien...ik heb zo'n vermoeden.... 8O 8O 8O
frodo heeft waarschijnlijk ook zo'n programma.....zoals prop-er :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

zie een vorig draadje
zeg prop-er
ge laat er geen gras over groeien eeee zeg
zo vlug bij de pinken.....;
waarschijnlijk heb je ergens een verborgen software programma om vlug te kunnen reageren.......

steffe

Ik weet het wel zeker, Steffe!

Maar goed, Pjotrrr gaat als enige verder om mijn plaatje te zoeken. Dat zal 'm leren om discutabele opmerkingen te maken.
Dirk57 kan zich hierover buigen:

rockmp3.jpg

De rest gaat door met het zoeken naar Frodo's plaatje. Zo, dan is alles weer in goede banen geleid...

Nee hoor Steffe, wij zijn gewoon vele jaren jonger.... :D
En wij zijn gezegend met goddelijke lichamen welke razendsnel kunnen reageren op commando's van onze vlijmscherpe geesten.
Resistance is futile..... 8)

1 troost voor jullie, over 50 jaar staat er een generatie op die ons in potentie zou kunnen verslaan. (ware het niet dat we dan op ervaring waarschijnlijk alsnog als overwinnaars het strijdperk verlaten)

En nu weer verder ??

Airbus schreef:

Vage figuren hoor!
En wat heeft dit, met dees topic te maken???

Niets !! :lol:
Maar de aanstichter van dit draadje heeft ons geleerd dat af en toe wat niet topic-gerelateerde onzin best mag.
Maar Steffe is dan ook een zuiderling, die zijn beter in staat te genieten en de dingen niet te strak op te vatten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back