FORUMLEDEN met ZEEWATER in de aderen...."vreemde boten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet voor 100% dat hij goed is , dus hier de volgende
Uit de oude schoenendoos:
Foto-E6CICK4C-D.jpg

hint in de schoorsteen.

Brandaris

Ja ik kon het even niet laten, na 4 dagen zonder internet.

En ik vind het een oerlelijke bak om te zien.

groeten, Brandaris

je valt in de herhaling...

Het is namelijk de " Watervogel"

<TABLE width="100%" border=0><TBODY><TR><TD align=left width="15%">1<SUP>[SIZE=-2]st</SUP>.Bekende.Naam[/SIZE]</TD><TD align=left width="82%">Watervogel</TD></TR><TR><TR><TD align=left width="15%">Scheepstype</TD><TD align=left width="82%">Motorduwboot</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">Scheepscategorie</TD><TD align=left width="82%">Duwboten</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">ENI Nummer</TD><TD align=left width="82%">2104528</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">Bouwjaar</TD><TD align=left width="82%">1971</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">Bouwwerf</TD><TD align=left width="82%">De Biesbosch in Dordrecht, Nederland
nederland.gif
</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">Bouwnummer</TD><TD align=left width="82%">584</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">Rederij</TD><TD align=left width="82%">Phs van Ommeren</TD></TR><TR><TD align=left width="11%"></TD><TD align=left width="86%">
van%20Ommeren.jpg
</TD></TR><TR><TD align=left width="15%">1<SUP>[SIZE=-2]ste[/SIZE]</SUP>.Eigenaar</TD><TD align=left width="82%">Phs van Ommeren BV in Rotterdam</TD></TR></TD><TR><TD align=left width="15%">Nationaliteit</TD><TD align=left width="82%">Nederland
nederland.gif
</TD></TR></TBODY></TABLE>

Goed zo Armando , ja ik wilde het niet te moeilijk maken,
voordat mijn modem weer warm loopt en de geest geeft.

Oke hij is voor jou succes!

Brandaris

Ik denk dat ik hem weet Duimpje,
ex-F911 Westdiep van de Belgiesche Marine fregat klasse E-71 aan Bulgarijë verkocht en heet nu 43 Gordi

groetjes, brandaris

heb m en net te laat omdat ik met de foto aan het klooien was
F 43 GORDI Bulgarian Frigate @ Zeebrugge (B) 01/08/2008 Ex Belgian F311 'Westdiep'
2757219320015470341S600x600Q85.jpg

Nou Snipeytje Jij mag de volgende doen hoor want ik had er geen foto bij.

maar is het nou F311 of F911 ??

groeten, Brandaris

dit is de nieuwe:

mischien een hint, het schip ligt nu in oostende en was vroeger v/d belgische staat

succes
duimpje

juist, schip zou gerenoveerd worden maar er is de laatste jaren nog niet veel gebeurd, terug aan jouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back