Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar draai ik wel warm voor! Meet meet.
Nice gevlogen! En de loc is inderdaad fakking vethoe krijg je t gevonden!?
Vette locatie! En natuurlijk mooi gevlogen! Mooie slowmo's ook.
Tof ... ???
dit is gewoon The BOMB :alien:
dik gevlogen man .. Supahhh
Knapste uit jou collectie Nick !!
Aangaande de locatie .... levensgevaarlijk .... ligt er vol propjes ..... ma niet van Nick
Vette locatie Jazz,super gevlogen man!
Cornetto, heb je de mini gedoopt?![]()
Zeer cool daar man, errug gaaf die verschillende ruimtes zo.
Mooie locatie, zuinig op zijn![]()
Daar draai ik wel warm voor! Meet meet.
Nice gevlogen! En de loc is inderdaad fakking vethoe krijg je t gevonden!?
Mooi toestel. En welke setup alex?
700kv sunnysky, 30a HK Esc's, naza lite+gps, 4s6000. Vliegt heerlijk zo, en echt top kwaliteit van rc timer, ik zou er bijna zelf ook 1 kopen![]()
Heb hem ook gebouwd voor iemand echt een top apparaat. Rctimer prijs is ook nog eens betaalbaarTrooper 700 maiden;
700kv sunnysky, 30a HK Esc's, naza lite+gps, 4s6000. Vliegt heerlijk zo, en echt top kwaliteit van rc timer, ik zou er bijna zelf ook 1 kopen![]()
Klinkt normaal. Stel je rolled em naar links en yawed dan 90 graden naar links. Dan zal je uiteindelijk je neus naar beneden hebben. De yaw draait hem letterlijk om zijn as.Gister eindelijk mijn allereerste FPV vlucht kunnen maken. Meteen ook eerste keer Acro. Eén keer hard gecrasht, verder niet op drie lipo's. Opstijgen was wel even lastig in het begin, maar na drie keer crashen ook geen probleem meer. Landen blijft nog wel een ding.. dat lukt me echt niet fatsoenlijk. Totaal geen benul van hoogte en snelheid. Nu elke keer nog proberen te remmen, dalen en vlak boven de grond disarmen..
Niet slecht al zeg ik het zelf voor een eerste FPV vlucht
Wanneer ik bochten maak, zet ik de bocht in met Roll. Daarna een beetje Yaw erin en gaan. Wat me opvalt is dat tijdens het inzetten van de Yaw, ik de Roll moet blijven corrigeren, doorduwen. Wanneer ik dat niet doe, gooit de Yaw hem uit de Roll. Is dat normaal vlieggedrag? Ben alleen gewend om met gyro's te vliegen dus ken dit vlieggedrag niet.. Of houdt hij de Roll gewoon niet goed vast en moet de 'I' omhoog in de PID's?
Dacht al dat dit normaal was.. gister weer een paar vluchtjes gemaakt. Wanneer je de Roll door blijft duwen tijdens een bocht, lijkt het goed te gaan. Probeer alleen wel duidelijk te krijgen dat dit normaal is en geen PID instelling of zoiets. Anders leer ik mezelf weer verkeerde handelingen aan, vandaar.Klinkt normaal. Stel je rolled em naar links en yawed dan 90 graden naar links. Dan zal je uiteindelijk je neus naar beneden hebben. De yaw draait hem letterlijk om zijn as.
Wil je dus je roll naar links behouden zul je bij moeten sturen.