FPV, multicopter videos enz

normaal gesproken moet de quad zijn hoek vast houden ongeacht of je er nu yaw bij geeft of niet

je kunt dit testen door hem ff hoog te vliegen , en de quad 45grd te hangen met roll , de quad moet dan zo blijven hangen en niet langzaam terug gaan na level , doet ie dat wel I van roll omhoog ;)

Dus wanneer je de bocht indraait met een Roll van zeg 45gr. dan moet hij 45gr. blijven ondanks dat de Yaw ingezet wordt? Wanneer ik nu de Yaw inzet, dan draait de Roll weer terug naar level en zelfs verder. Ik moet dan echt de Roll weer stick input geven om hem op 45gr. te houden. Ik ga het testen deze week. Toch maar de I omhoog proberen dan. Had het idee dat hij bij normaal 45gr. zonder Yaw de hoek toch aardig vast hield.

Gaat lekker Royce :-)
Bij elke vlucht gaat het weer iets makkelijker merk ik.
uit Weurt zie ik? Nog leuke lokaties hier in de buurt?

Dan is t wat anders.

Wat lama zegt klopt. Hij moet wel z'n hoek vast houden.
Als ie dat niet doet is er waarschijnlijk iets aan je I niet goed.

Maar als je de quad 45 graden naar links laat hellen en dan 90 graden yaw moet je nog steeds een helling van 45 graden hebben, weliswaar niet meer naar links.

Dus wanneer je de bocht indraait met een Roll van zeg 45gr. dan moet hij 45gr. blijven ondanks dat de Yaw ingezet wordt? Wanneer ik nu de Yaw inzet, dan draait de Roll weer terug naar level en zelfs verder. Ik moet dan echt de Roll weer stick input geven om hem op 45gr. te houden. Ik ga het testen deze week. Toch maar de I omhoog proberen dan. Had het idee dat hij bij normaal 45gr. zonder Yaw de hoek toch aardig vast hield.

Bij elke vlucht gaat het weer iets makkelijker merk ik.
uit Weurt zie ik? Nog leuke lokaties hier in de buurt?

Hou een quad of ander voorwerp vast in je hand vast en speel deze bewegingen na en begin met een 45graden hoek op roll......maak dan een 90graden yaw zonder pitch of roll te bewegen en zul je zien dat roll weer recht is en pitch niet meer :). Niets raars aan. Standaard wiskunde.

Hou een quad of ander voorwerp vast in je hand vast en speel deze bewegingen na en begin met een 45graden hoek op roll......maak dan een 90graden yaw zonder pitch of roll te bewegen en zul je zien dat roll weer recht is en pitch niet meer :). Niets raars aan. Standaard wiskunde.
Tja.. dit klinkt wel erg logisch ja. En als ik de beweging nu met mijn hand naboots, klopt het ook nog haha!

Simpel maar effectief[emoji109] weer wat geleerd

Verstuurd van mijn SM-N9005

Vraag.

Ik heb sinds kort een dominatorV2 en nu wil ik.mijn vlucht opnemen maar het is maar 1x gelukt. Wat ik die is:

Stroom erop
Rechter joystickie naast ht ingedrukt houden tot rode lampje gaat branden.
Om op te nemen 1x op joystickie drukken tot hij knippert. Dan neemt ie op als ik het goed heb gelezen in de manual.

Hij is fat32 geformateerd op de pc

Als ik een bestand wil kijken is het maar 2kb.

Het is een 16gig class 10 kaart.

Wat doe ik fout[emoji22]

Vraag.

Ik heb sinds kort een dominatorV2 en nu wil ik.mijn vlucht opnemen maar het is maar 1x gelukt. Wat ik die is:

Stroom erop
Rechter joystickie naast ht ingedrukt houden tot rode lampje gaat branden.
Om op te nemen 1x op joystickie drukken tot hij knippert. Dan neemt ie op als ik het goed heb gelezen in de manual.

Hij is fat32 geformateerd op de pc

Als ik een bestand wil kijken is het maar 2kb.

Het is een 16gig class 10 kaart.

Wat doe ik fout[emoji22]

Als je de opname niet stopt op het einde gaat het inderdaad verloren.
Nieuwe quad. Eerste vlucht. ZMR250 platen met BO 5' arms en spacers... :)

ziet er goed uit[emoji1] trash quad

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo eerste airgate is klaar
87ccb641ec3567f9674808f2ad647a28.jpg

Huh? Snelheid regel ik met de throttle en Pitch en jij?

;)
Alex bedoelt waarschijnlijk dat zijn huidige BlackOut mini-H iets te snel is voor het bos. Vandaar de ZMR als tree basher.

Ik heb alleen maar bashers, dus een boom meer of minder boeit me niet [emoji39]

Als je de opname niet stopt op het einde gaat het inderdaad verloren.

ziet er goed uit[emoji1] trash quad
Ok bedankt ik trok de stroom eraf vandaar waarschijnlijk. Dus aan het einde nog 1x op het joystickie drukken. Bedankt Boris

Back