Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Low budget frames vliegen echt ook low budget achtig, zeker geen aanrader voor Fpv , voor te raggen is het iets anders dat kan wel...
Een nette zelfbouw frame kan op oplopen , kost meestal meer als een TBS framepje.
Heb eens uitgerekend wat men zelfbouw heeft gekost , ik was 140 euro kwijt aan onderdelen en G10 plaat..
Of je moet het et alu profielen doen en triplex maar 1 goede crash en je kan een heel nieuw frame bouwen, triplex is heel zwak en na een tijd slijten de plekken waar het vast geschroefd is , duurzaam is het niet..
Klopt helemaal. Voor € 75,00 incl verzenden ligt hij op de deurmat.
Chassis TBS DISCOVERY - TBS (team black sheep) - Chassis - Multirotors
ziet er supersterk uit, alleen die:sad::sad::sad: verzendkostenMenno , als je echt een super frame wilt , koop eerst mooie bloemen voor je vrouw en bestel dan de Flip frame![]()
Haha... herkenbaar. De eerste keer dat ik de tbs opbouwde had ik ook paar van die zwarte M2.5 gebruikt. Na 1 keer de tbs herbouwen, gelijk doordraaien. Allemaal weggegooid en gebruik nu die M2.5 van DJI.
Goedkoop is in deze hobby vaak (zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) duur koop.