Frsky Tandem X20 met Ethos OS

Ik heb net nog een functie uit OpenTX werkend gekregen op Ethos: je verbruikte mAh laten afroepen elke 500mAh (bijvoorbeeld)
- je maakt een nieuwe logische switch aan functie is |delta| > X, waarde bijvoorbeeld 500, source is "Consumption" (berekende telemetrie parameter). Om deze te doen werken, moet je echter de "check interval" op "---" (oneindig) zetten, en de "Min duration" op iets groter dan 0; anders wordt deze switch nooit getriggerd. Nu wordt die getriggerd om de 500mAh
- daarna een Special Function, "Play Value", consumption, active condition = je logical switch.

Ik had zaterdag ook iets vreemds.
Spontaan in emergency mode.
Gelukkig niet tijdens het vliegen.

Even wat gegevens opsturen naar Björn, misschien dat er wat mee kan.

Heb je de laatste Firmware erop staan want er zat ergens een bug.
Die is opgelost met de laatste firmware (hopen we dan maar).

GJ

Ik heb de vraag als eens eerder gesteld, maar eigenlijk nog geen passend antwoord gehad.

kun je een Taranis zender als slave gebruiken bij het leraar/leerling systeem van de X20.
Dit mbv van een jack-jack kabel op de DSC poort van de Taranis?

• Like
Reactions: jve
Hoi allemaal,

Is er een mogelijkheid om grotere letters op het scherm te krijgen?
De kleine letters zijn moeilijk leesbaar, zeker op het outputscherm.

Alvast bedankt

Ja, ik moet ook mijn action bril van 95 cent opzetten om het te kunnen lezen.
Ik ken geen optie om de tekst groter te maken, helaas.

GJ

Ik zal er vanmiddag eens naar kijken want nu ik er zo over terugdenk staat me iets bij dat dit wel kan, maar dta kan ook bij mn eigen zender zijn geweest….
Ik zal het vanmiddag eens bekijken

Laatst bewerkt:
Waar ik nu tegenaanloop, heb een motorkist met flaps erin staan, so far so good. Maar er wordt niet naar re-tracks gevraagd, die mis ik dus nu.
Hoe zet ik die erin ?

@Björn (Hobby4Life),

Ik heb een X20 met 1.1.4 ethos erop (laatste stable versie).
Maar als ik de iRangeX IRX4 lite zou willen gaan gebruiken. Moet ik deze dan nog steeds worden aangepast zoals op jullie website.
Of is deze inmiddels wel ondersteunt zonder hardware aanpassingen?

Mogelijk sorry voor de vraag, door de diverse software releases laatste jaar, ben ik de rode draad kwijt wat hiervan de status is.

Back