Ehh het gaat hier over de 3648 turnigy motor hé :wink:
Hmz, dat verklaart wel de trilling in die van mij, misschien moet mijn motor ook eens zo'n behandeling ondergaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ehh het gaat hier over de 3648 turnigy motor hé :wink:
Hi Ger
Het grootste deel van de warmteontwikkeling ontstaat in het statorblikpakket bij hoge toerentallen (wervel stromen), hoe beter het blikpakket, hoe minder warmte ontwikkeling.
Grtz René
nou .... oneindig ????? zie jullie zondag as allemaal in weert?Leuk hoor composite, maar veeeeeeeeeeel duurder en bij 1x schade kan hij gelijk de kliko in. Een Funjet kun je oneindig blijven repareren.
nou .... oneindig ????? zie jullie zondag as allemaal in weert?
dan zit ik in well (electro-meeting)Is helaas iets tussen gekomen in de ochtend, dus wordt 'm ff niet voor zondag a.s.
10 juli MVSB doen?![]()
@ger, voor de prijs doen ze het niet slecht ... toch? en gaat er eentje kapot, pakken we gewoon een andere uit de voorraad, haha. dit jaar weer naar helchteren? zoja, zie je dan.
Dat wordt toch snijden, jammer, vloog idd geweldig vandaag. zie je volgende week wel in Well, denk ik.En we hebben helaas alweer schadekwam iets te snel aanzetten voor de landing, en wou em toch neerzette. Niet doen, heb zn radslagen niet kunnen tellen
![]()
Neusje krom en servo kapot, even kijken hoe ik die eruit ga halen, want die zit met bruislijm vastgelijmd :S iemand tips ?
Mischien dat ik naar Son ga, maar moet nog even kijken.