Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Halfgas, neus licht omhoog en recht weggooien. Kan bijna niet missen. Ik moet alleen wel eerlijk bekennen, dat het wat oefening vereist....
Moet je misschien heel erg hard gooien?
gewoon wegschieten, kan niet fout .....
Hi D-J
Je hoeft niet zo hard te gooien, maar de meesten beginnen al met het zwaartepunt te ver naar vooren, als je dan goed gooit gaat hij nog op z'n kant!
Probeer maar dat hij precies horizontaal op de bobbeltjes ligt, en je hoogteroeren in lijn met de vleugeltips, ik heb dat ook met een 3+Kw setup en die gaat vrijwel recht weg!
Grtz Rene
dat heb ik ook, maar dan bij het gooien ....Heeft mij toch al eens een Ultra gekost, die begon ineens te tollen tijdens het afschieten, toen had ik 30 stukken...
Heeft iemand een goede tip om het toestel te gooien, laten gooien? Heb het vanavond geprobeerd met als gevolg dat in de laatste poging de neus is gebroken. We hebben het geprobeerd met 1/2 gas, 1/3 en tussen 1/3 en 1/2 gas in, echter rolde het toestel direct om zijn as als gevolg van de motortorque, zelf met flink tegen sturen was het niet te compenseren. Ik heb niet de standaard setup maar de 6s met 1450kv motor.