Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de neus wel weer 2x moeten plakken bij n crash,
de stuurstangetjes heb ik nagemeten,er zat 1mm lengte verschil tussen,dit heb ik nu gelijk gezet,
normaal zet ik de servo,s in het midden en dan zet ik de elerons in het midden,door met het stuurstangetje te schuiven ,
nu hoor ik dat je het stuurstangetje op gelijke lengte moet zetten,en dan met de zender trimmen,
wat is nu precies de juiste volgorde ?
idd niet, 29 januari nieuwe kans ..... maar hopen dat de funjet hier niet in verdwijnt (dit is hetzelfde weiland), ik laat hem liggen denk ik, zie filmpje.Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het zondag doorgaat, maar we zullen zien![]()
heb gisteren gevlogen met de stuur stangetjes even lang en het probleem is opgelost,
tnx voor t advies.
Nice Fan UnitHet eindresultaat (zie foto's), bij iets meer dan kwart gas blijft ie al hangen onder mijn hand. De "brenner" LEDs geven een mooi verblindend resultaat, ook overdag erg goed te zien. EDF draait lekker, wel oorverdovend en totaal ander geluid (hoge pieptoon) dan met een prop.
Morgen de maiden in Bergeyk, ben benieuwd, ik zal vragen of iemand filmpje kan maken zodat jullie het resultaat kunnen zien (goed of slecht). Morgen (zondagmiddag) hebben we daar vanaf 13 uur het jaarlijkse "snertvliegen". Wie wil is altijd welkom.
Kijk maar op MVCB voor de routebeschrijving.
![]()
![]()
![]()
De maiden gehad gisteren, vliegt superstrak en toch best snel. Lijkt langzaam te gaan omdat het geluid totaal anders (en veeeel zachter) is. Een vliegtuig die een bult herrie geeft lijkt automatisch sneller te gaan.
Totaal geen tork met de fan tijdens de start (naar links trekken), wat een genot. Er is gefilmd, heb het alleen nog niet gezien, wordt vervolgt.
De 22e vliegt deze in Son.
![]()
zal nog eens vragen aan degene die dit gefilmd heeft, vandaag heeft de FJ EDF ook gevlogen in Son.Is het nog gelukt met uploaden?
nee, ook nog niet, het ligt hier even stil ... eerst de vorst en nou het CARNAVALLEEEEEEEEH.is deze al met een radargun gemeten?![]()