Hellup!! Bruno, Ik ben even de weg kwijt. Op Mode-Zero.UK zie ik één actuator voor 2 kanalen. In de robot zie ik twee actuatoren.Ik gebruik de 3D geprinte Galloping Ghost servo's van Tobe (zie Mode Zero Forum) in combinatie met een normale 2.4 ghz ontvanger. Dus geen originele GG servo en GG ontvanger. Ik ga dat bij eerste gelegenheid vliegen met een Frsky zender (ieeeeeeee) ook niet GG, maar alleen om de set te testen. Later moet er beslist een Galloping Ghost zender (naar 2,4 ghz omgebouwd voor de veiligheid) i.p.v. de Frsky Taranis komen. Dus ik bedonder de boel wel maar hoop toch dicht in de buurt van de origine GG beleving te komen.
Bekijk bijlage 588390
Op de fleet zitten 2 kanalen (Mode 1) en een schakelaar low - middenstand (geen actie) - high. Lijkt me dat de low - mid - high de pulsfrequentie beinvloed, maar zie dan ook dat de elevator dat ook doet. In de huidige wereld kunnen we natuurlijk elk kanaal z'n eigen GG decoder geven, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Kun je onuitputtelijke kennis hier eens op loslaten? Hoe heeft het ooit gefunctioneert? Dan kunnen we dat trachten na te bootsen.