Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk verslag Uwe en toch ook al aardig opgeschoten als je ziet dat het allemaal losse onderdelen zijn itt andere heli's die soms al deels gebouwd in de doos zitten.
Is het frame groter dan de gemiddelde 500 zoals een trex etc?
Wordt het bouwen wel een stuk leuker van hoorUwe drinkt geen alc. !
Wordt het bouwen wel een stuk leuker van hoorGeintje, ziet er mooi uit en ik verwacht dat ie met dit tempo morgen al klaar is
![]()
Gezien je ervaring en doorzettingsvermogen maak ik de inschatting dat je daar prima zelf uit gaat komenmaar met governor ben ik nog nooit gevlogen, dus hoop ik op hulp van deerden.
Kleine tips:
bij anderen groteren helikopters
was dat plakken van die topjes van de landing skid
niet altijd succesvol,
omdat na het plakken die lucht in de skids warm is geworden,
en die heeft die topjes weer naar buiten geduwd,
dus de volgende morgen was wel de lijm droog,
maar die topjes niet aan hun plek.
Met een hete naald een klein gaatje in die topjes prikken,
scheelt niks, ziet men niet, maar die lucht kan naar buiten
en die topjes blijven zitten.
Gezien je ervaring en doorzettingsvermogen maak ik de inschatting dat je daar prima zelf uit gaat komenKan je weer iets nieuws ontdekken...... lijkt mij een leuke uitdaging
![]()
Je kunt ook, VOOR het lijmen, de skids tien minuten op de verwarming leggen.
Dan, terwijl het nog op de verwarming ligt, die dopjes er in lijmen, en de skids van de verwarming afhalen.... dan krimpt de lucht, en trekt het de drogende lijm tussen de kier.
Zit ie NOG beter vast....
Groet, Bert
Weer wat geleerdJe kunt ook, VOOR het lijmen, de skids tien minuten op de verwarming leggen.
Kan simpeler hoor.. ff aansteker in t midden eronder houden. , dan 2e dopje erop en klaar is kees
Zo deed ik a altijd. nu niet meer want ik gebruik die dopjes niet meer. donderen er bij mij alleen maar uit en heb al tig keer pitten erdoor in mn blades gehad...