gereedschap

... waar ik aan één kant de ra insteek en een stuk schuurpapier:)

:confused::confused::confused::confused:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de fet cirkelzaag van proxxon en de einhel crikel zaag , deze zaag tot 7,5 cm

de proxxon is voor lichterwerk tot 2,5 cm.

mini hand cirkelzaag van proxxon en de mini decoupeerzaag van proxxon. en de proxxon figuurzaag de gewoone

en heb de proxxon 230 all 25 jaar.

en nog ander boor en zaag machines.

en bankschroef van proxxon

Goh, die miste ik nog.....:D:D:D
Waar is die verkrijgbaar en wat zijn de kosten ????

@ Klaas,

Ik heb de ruimte ervoor en dit is aangeschaft in de loop der jaren.

@ Rik,

Ik begrijp je vraag en ik gebruik het waarvoor het gemaakt is.
Punniken laat ik aan Hans over :):)
De afkortzaag was juist makkelijk als je veel planken moet inkorten voor een groot model als de Agamemnon.
Cirkelzaag voor de kleinere dingen.
Draaibank voor de masten.
Freesmachine voor een eventuele standaard ( gebruikt voor de Le Mirage )
Boormachine, spreekt voor zich zelf.
Figuurzaag aangeschaft voor mijn vrouw als die ( ooit ) aan haar scratch build gaat beginnen
Schuurschotel voor het snellere, fijnere schuurwerk.

Beste mensen, nog even terug naar de plankenbuiger. Ik wil er een gaan aanschaffen. Zie twee typen, een met een halfronde kop en een oogje waaronder het hout vastzit en een met een ronde kop en een blok hout met voorgevormde ronding. Heeft de een voordeel tov van de ander?
Alvast bedankt voor advies.
groet, Robert

Beste mensen, nog even terug naar de plankenbuiger. Ik wil er een gaan aanschaffen. Zie twee typen, een met een halfronde kop en een oogje waaronder het hout vastzit en een met een ronde kop en een blok hout met voorgevormde ronding. Heeft de een voordeel tov van de ander?
Alvast bedankt voor advies.
groet, Robert
De Kolderstok plankenbuiger doet het goed. Hij is degelijk. Op Ships of Scale word die ook aangeraden.
https://kolderstok.com/collections/hobby/products/elektrische-plankenbuiger
Bij mijn volgende ship wil ik hem ook hebben

Back