H.M.S. Victory van de Agostini

Proficiat, Koos. Een schitterende Victory waar je heel erg trots op mag zijn. Het is een imposante verschijning, zo volledig onder zeil.
Gr. Peter
Dank je Peter :worship::worship: en zoals je zegt het is inderdaad een imposante verschijning, nu deze klaar is en weg is op mijn werkplek heb ik daar weer een zee van ruimte en lijkt de SotS nog maar op een sloepje ;);)......

Peter, volgens mij word deze zo'n 15 cm korter, maar de snebbe zit er nog niet op dus vandaar dat hij nog zo klein lijkt :):)
Dat klopt vrij aardig Koos, de eigenlijke maten zijn als je ze precies naar het voorbeeld van de bouwbeschrijvingen bouwt; Victory = 125 cm lang en de Sovereign = 108 cm lang

Peter, volgens mij word deze zo'n 15 cm korter, maar de snebbe zit er nog niet op dus vandaar dat hij nog zo klein lijkt :):)
Dat klopt vrij aardig Koos, de eigenlijke maten zijn als je ze precies naar het voorbeeld van de bouwbeschrijvingen bouwt; Victory = 125 cm lang en de Sovereign = 108 cm lang

Bedankt Koos en Piet voor de toelichting. Ik had gewoon in mijn hoofd dat SotS groter zou zijn. :beer:

Gefeliciteerd Koos! Zie nu pas dat je Vic afgerond is. Echt knap gedaan en respect dat je ondanks al dat repeterende werk (al die kanonnen, al die luiken, etc) het keurig volbracht hebt!

Dank je Jinny :thumbsup::thumbsup:

Dat klopt Hans, 100 pagina's en meer dan 100.000 views, das toch een respectabel aantal dacht ik zo ...:):)

Ik ben blij dat je er ook weer bij bent. we hebben je lang moeten missen.....
Klopt Koos onze aandacht was even op ons project in Voorthuizen wat ietsie moest worden opgeknapt.

Back